Denko#grudnia oraz przegląd nowości

22:58:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Witajcie w nowym roku!
Mamy już styczeń, więc czas najwyższy rozliczyć się ze zużyciami grudnia oraz pochwalić się nowościami, jakie do mnie przybyły. Zapraszam!


1. Płukanka octowa z malin, Yves Rocher - szczerze mówiąc ten produkt nie zrobił nic dla moich włosów. Był bo był, używałam go bo go miałam, ale zero efektów

2. Waniliowy szampon, Isana - jak na szampon za 2,50zł był świetny! Pięknie pachniał, dobrze mył i ładnie wygładzał włosy


3. Szampon, Gliss Kur - szampon miał przyjemny zapach, dobrze mył, jednak mam wrażenie że trochę podrażnił mi skórę głowy

4. Suchy szampon, Syoss - całkiem dobry produkt, ładnie odświeżał włosy i nie pozostawiał na nich białego osadu


5. Scrub do stóp bazylia&grejpfrut, Avon - bardzo słaby zdzierak :/ Nadrabiał jedynie ładnym zapachem

6. 
Masło do rąk i stóp Baobab&Mango - masełko nie zachwyciło mnie zapachem, jednak działanie miało całkiem fajne. Recenzja KLIK

7. Kawowy peeling do ciała o zapachu kokosa, Bare Care - naprawdę bardzo fajny produkt! Peeling doskonale masował ciało, pięknie pachniał i super ujędrniał ciało

8. Scrub do ciała, Dirty Works - bardzo delikatny scrub o przyjemny, lekkim zapachu

9. Żel pod prysznic Sensual La Vita, Avon -  żel pachniał przepięknie i ładnie się pienił


10. Bananowe masło do ciała, Avon - moje odkrycie roku! Masełko mimo konkretnej konsystencji całkiem szybko się wchłaniało, niesamowicie wygładzało ciało, a jak pachniało!


11. Balsam do ciała masło Shea&avocado, Argan My Love - balsam świetnie nawilżał, jednak był praktycznie bezzapachowy :/


12. 
Krem przeciwsłoneczny Sunblocker Berry Essence, Borntree - krem nie bielił, ładnie nawilżał i naprawdę dobrze chronił przed słońcem. Recenzja KLIK

13. Pianka do mycia twarzy, Avon - pianka bardzo dobrze myła, jednak mocno wysuszała buzię

14. Glinkowa maska do twarzy, Beaute Marrakech - maska fajnie podziałała na moją cerę, super ją oczyściła i wygładziła


15. Antyperspirant, Nivea - bardzo fajny, dobrze chronił i ładnie pachniał


16. Mydło mleko&miód, Isana - mydełko jak zawsze świetnie się u mnie sprawdziło :D Super zapach i działanie


17. Podkład nr 25, Vichy - naprawdę fajny podkład, ładnie i długo utrzymywał się na buzi


18. Szampon do włosów, Pharmaceris - szampon ładnie mył i oczyszczał skórę głowy

19. Żel pod prysznic truskawka, Le Petit Marseillais - świetny żel o przepięknym zapachu 

20. Maska do stóp z glinka kaolinową, Laura Conti - niestety maska nie zrobiła niczego fajnego z moimi stopami :/

21. Maska w płachcie - maseczka była mocno nasączona, ładnie wygładziła i nawilżyła moją buzię


22. Lakier do paznokci, Yves Rocher - lakier miał przepiękny, malinowy kolor i naprawdę świetną trwałość


23. Mini nawilżający krem do twarzy, Yves Rocher - krem ładnie nawilżał, ale po paru dniach miałam wrażenie że trochę mnie podrażnił na buzi

24. Mini maska do twarzy, Avene - bardzo fajna maska, dobrze nawilżała i fajnie ujędrniała

25. Pomadka, Nivea - świetny produkt! Pomadka niesamowicie nawilżała i natłuszczała usta

26. Wosk Apple Cider Donut, Kringle Candle - jeden z lepszych, świątecznych zapachów <3 Wosk pięknie pachniał jabłkiem z cukrem, więcej przeczytacie tu KLIK

27. Woda perfumowana LPNF Pink, Lazell - prześliczny, owocowo-kwiatowy zapach o całkiem dobrej trwałości. Recenzja KLIK


A teraz czas na przegląd nowości!



Na początku grudnia przyszła do mnie paczka pełna cudowności od Sylwii ze strony DressCloud KLIK. Obie wzięłyśmy udział w wymianie świątecznych paczuszek. W paczce znalazłam:

- tonik do cery tłustej, Ecolab
- zimowy żel pod prysznic, Yope
- oczyszczający mus do twarzy, Laq
 

- kawowy peeling co ciała, Lirene
- świąteczne kapcie z przeuroczym motywem ciastka
- ciastek x2 - pięknie zrobione zawieszki na choinkę
- breloczek z motywem mopsa, 
- herbatkowy kalendarz adwentowy Irving



W Yves Rocher skorzystałam z ulotki i kupiłam sobie pełnowymiarowy, świąteczny krem do rąk o zapachu białego migdała. Jako prezent otrzymałam mini żel pod prysznic oraz krem do rąk o tym samym zapachu, a także czerwoną myjkę. Dodatkowo udało mi się wygrać na Instagramie u Beautiful Duty piękny, prezentowy zestaw kosmetyków również o zapachu białego migdała, który już dla Was zrecenzowałam KLIK <3



W grudniu przyszła do mnie cudowna przesyłka od Revers Cosmetics. W środku znalazłam:

- lakier do paznokci
- pomadkę do ust
- zestaw do konturowania w sztyfcie
- paletkę cieni do powiek


W moje ręce wpadł też olejek do kąpieli o zapachu smoczego owocu od Bielenda <3


Uroda Polska wysłała mi świetny prezent tuż przed świętami. Otrzymałam od nich świąteczny zestaw kosmetyków od Bi-es, w skład którego wchodzi:

- perfumetka No9
- perfumy No9
- żel pod prysznic



Udało mi się też upolować dwa bardzo fajne mydełka do rąk. Jedno od Luksji o przesłodkim zapachu, a drugie od Tutti Frutti brzoskwinia&mango



I kolejna wygrana na Instagramie <3
- masło do ciała karite, Bielenda
- szampon micelarny z bazylią
 

- kremowa maska odżywiająca, Exclusive Cosmetics
- peeling do twarzy delikatnie złuszczający 


- kokosowa pomadka do ust, Isana
- spray ochronny, Gliss Kur
- maseczka wygładzająca, BeBeauty
 

- odżywka do włosów, Pantene
- złuszczające kwasy w chusteczce 
 

- regenerująca maska do włosów, BeBeauty
- scrub do twarzy, L'oreal 
- oczyszczająca maseczka do twarzy, BeBeauty
- szampon do włosów, Equilibra
- żel pod prysznic, Palmolive

 
W Avon skusiłam się na płyn do kąpieli o pięknym, kwiatowym zapachu


Wpadło Wam coś w oko?

14 komentarzy:

  1. Wow, spore denko i bardzo fajne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wybrałam sobie miniaturę tego zestawu z Yves Rocher, mam od nich również płkankę w innej wersji i są to moje najgorzej wydane pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam to bananowe masełko z Avonu, przez to, że jest tak zbite jest mega wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego produktu z Twojego denka. Lubię antyperspiranty Nivea. Super nowości, kilka produktów mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam antyperspirant od Nivea i była to porażka... z nowości znam tonik od Eco Lab i był spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore denko :) Jak szalona kupiłam od razu dwie płukanki do włosów z Yves Rocher no i teraz męczę, szału nie ma z nimi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta płukanka Yves Rocher kiedyś chyba sporo pozytywnych opinii miała :P Ja nigdy jej nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety u mnie się nie sprawdziła :/

    OdpowiedzUsuń