Aloesowa pielęgnacja twarzy z Equilibra

23:05:00 Szafa Zapachów 20 Comments

Witajcie kochani!
Chyba każdy wie jak bardzo uwielbiam firmę Equilibra. Ich kosmetyki spełniają wszystkie moje oczekiwania. Ostatnio zabrałam się za testowanie ich kilku aloesowym kosmetyków do twarzy. Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził, to zapraszam dalej!




Aloesowy oczyszczający żel do mycia twarzy



Żel oczyszcza twarz bez podrażniania, usuwając wszelkie ślady makijażu i zanieczyszczeń, pozostawiając skórę świeżą, stonowaną i nawilżoną. 
Jak działa? Micele stworzone przez surfaktanty pochodzenia roślinnego, wybrane ze względu na swoją skutecznośći kompatybilność ze skórą, skutecznie wychwytują zanieczyszczenia i ślady makijażu, ułatwiając ich usuwanie i delikatnie oczyszczając skórę.

Żel znajduje się w 200 ml opakowaniu z pompką. To co mnie najbardziej zaskoczyło i troszkę zawiodło to jego konsystencja. Jest ona bardzo rzadka, a spodziewałam się takiej typowej, lekko gęstej jak u większości żeli do twarzy. Automatycznie sprawia to, że żel szybko się zużywa. Ale teraz czas na plusy. Kosmetyk ma śliczny, aloesowy, lekko słodki zapach. Po jego użyciu buzia jest mocno nawilżona oraz oczyszczona z resztek makijażu. Dodatkowo jest bardzo gładka w dotyku. Żel nie wysusza, a nie powoduje uczucia ściągnięcia.

Dostępność: 200ml/21zł KLIK


Aloesowy tonik do twarzy



Tonik bezalkoholowy, o delikatnym działaniu. Zawiera 20% aloesu, który nawilża, odżywia, odświeża i wygładza skórę, zapewniając jej równowagę. Prowitamina B5 pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia i działa ochronnie. Nie wymaga spłukiwania, pozostawia skórę gładką i wyrównuje jej koloryt. Tonik zastosowany jako ostatni etap demakijażu usuwa pozostałości wcześniej użytych kosmetyków myjących wraz z ewentualnymi resztkami makijażu i zanieczyszczeń.

Tonik znajduje się w 200ml opakowaniu. Ma bardzo przyjemny zapach, identyczny jak w przypadku żelu do mycia twarzy. Kosmetyk bardzo dobrze pielęgnuje cerę. Jest idealny na lato, ponieważ świetnie koi podrażnioną przez słońce buzię. Dodatkowo ładnie ją nawilża i oczyszcza. Jedyne co mi się w nim nie podoba, to lepka warstwa, która pozostaje na twarzy po użyciu tego toniku. Używając go czuję, jakbym używała kosmetyku który trzeba potem zmyć z buzi ;/


Dostępność: 200ml/16,99zł KLIK 


Aloesowy sztyft pod oczy



Sztyft pod oczy na bazie aloesu (40%) ma lekką konsystencję i po nałożeniu jest przezroczysty. Zwalcza niedoskonałości skóry pod oczami i zapewnia natychmiastowe odświeżenie. Specjalistyczna kompozycja składników działa wszechstronnie niwelując trzy najczęstsze problemy okolic oczu. Zmniejsza nadmierną pigmentację dolnej powieki i redukuje zasinienie. Zmniejsza opuchliznę odprowadzając płyn, który gromadzi się w workach pod oczami. Ma również działanie liftingujące – poprawia kontur oka.

Sztyft był produktem, którego byłam najbardziej ciekawa spośród wszystkich trzech. Kosmetyk znajduje się w 5,5 ml opakowaniu. Jest dobrze zabezpieczony podwójną, plastikową zatyczką. Aby się do niego dostać, należy wykręcić jego niewielką ilość. Moim zdaniem sztyft jest praktycznie bezzapachowy. Stosuję go codziennie rano. Jakie są moje wrażenia na jego temat? Przede wszystkim daje on cudowne uczucie chłodzenia, a jest ono jeszcze mocniejsze gdy potrzymamy go w lodówce przed użyciem. Ma niesamowicie lekką konsystencję, nie czuć żadnej uciążliwej warstwy pod powiekami po jego użyciu. Kosmetyk daje wspaniałe uczucie odświeżenia, a do tego przy jego regularnym stosowaniu nie ma mowy o jakichkolwiek workach pod oczami, czy o widocznej opuchliźnie. Jak dla mnie jest to must have na lato!

Dostępność: 5,5ml/29,99zł KLIK



Jesteście ciekawi któregoś z tych produktów?


20 komentarzy:

  1. Miałam okazję testować mydło w kostce i przyznam, że bardzo je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego mydełka akurat jeszcze nie testowałam, ale z chęcią bliżej je poznam :D

      Usuń
  2. Do twarzy niczego nie miałam. Stosowałam szampon z tej serii, ale że często reaguję uczuleniem na aloes te swędziała mnie po nim skóra. Mam więc obawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma też w swojej ofercie różne kosmetyki z masłem Shea, czy olejem arganowym, więc zawsze możesz sięgnąć po nie zamiast po te z aloesem :)

      Usuń
  3. Podobają mi się wszystkie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żel do mycia twarzy bardzo mi odpowiadał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten żel do mycia twarzy mam w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest on idealny na lato, żeby ukoić buzię po mocnym słońcu :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię szampony tej firmy więc chętnie poznam coś do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cenię sobie kosmetyki z aloesem, także te mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki tej firmy. Wszystkie fantastycznie sie u mnie sprawdzały.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe Kosmetyki, a Equilibrę bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń