Ochronny zestaw do włosów argan, Equilibra

17:24:00 Szafa Zapachów 19 Comments

Witajcie!
Przez całe lato testowałam sporo nowości do pielęgnacji włosów, w tym arganowy zestaw ochronny od Equilibry. Dziś chciałam się z Wami podzielić moją opinią na jego temat. Zapraszam!


W skład mojego zestawu wchodzą: szampon oraz maska ochronna. Oba kosmetyki zawierają:

► 98% składników pochodzenia roślinnego
► Olejek arganowy: chroni odżywia i koi
► Ekstrakt z liści czarnej herbaty: wzmacnia włosy
► Proteiny pszeniczne: wzbogacają, wzmacniają strukturę
► Surfaktanty pochodzenia roślinnego: delikatnie oczyszczają
► Ekstrakt z siemienia lnianego: wzmacnia i odżywia 
► Gliceryna roślinna: zapewnia miękkość, blask, wzmacnia i wygładza


Arganowy szampon ochronny powstał z myślą o włosach osłabionych i matowych. Surfaktanty pochodzenia roślinnego pozwalają delikatnie oczyścić włosy i skórę głowy nie powodując wysuszenia. Formuła szamponu bogata jest w naturalne substancje aktywne, takie jak: olejek arganowy, ekstrakt z liści czarnej herbaty, proteiny pszeniczne, ekstrakt z siemienia lnianego i gliceryna roślinna. Szampon chroni włosy, przywraca im blask oraz wzmacnia je i odżywia. Po zastosowaniu szamponu włosy są miękkie, wygładzone i błyszczące.



Szampon znajduje się w 250 ml opakowaniu. Buteleczka jest poręczna i nie wyślizguje się z dłoni podczas użytkowania. Pierwsza rzecz, która mnie do siebie przekonała, to cudowny zapach. Trudno jest go opisać ale mogę powiedzieć że zarówno maska jak i szampon pachną słodko i bardzo przyjemnie, a ten piękny aromat pozostaje na włosach jeszcze chwilę po ich umyciu. Szampon ma lekko brązowy kolor, a jego konsystencja jest rzadka, przez co niestety szybko się zużywa :/ Z działania jestem bardzo zadowolona. Włosy po umyciu są nawilżone, nie puszą się i ładnie lśnią na słońcu.


Arganowa maska ochronna to świetna propozycja dla włosów osłabionych i matowych. Zawarty w masce olejek arganowy chroni włosy, odżywia je i koi. Ekstrakt z liści czarnej herbaty wraz z ekstraktem z siemienia lnianego odżywia i wzmacnia włosy na całej długości. Maska zawiera również substancje pochodzące z olejków roślinnych oraz glicerynę roślinną. Dzięki tym składnikom włosy stają się miękkie i łatwo je rozczesać. Przy regularnym stosowaniu maski, włosy są mocne, wygładzone i błyszczące.



Bardzo się polubiłam z tą maską. Zdarza się, że niektóre bardzo obciążały mi włosy lecz ta sprawdziła się świetnie. Maska znajduje się w 200 ml, plastikowym słoju. Ma piękny, słodki zapach. Stosowałam ją zgodnie z zaleceniami producenta, a więc trzymałam ją przez 6 min na włosach. Po tym czasie włosy były niesamowicie miękkie i gładkie w dotyku. W duecie z szamponem moja fryzura prezentowała się pięknie - odzyskała blask i przestała się tak mocno puszyć.


Dostępność:
* szampon 250ml/19,99zł KLIK
* maska 200ml/28,99zł KLIK
Z czystym sumieniem mogę Wam polecić ten duet :D Dla mnie jest to najlepszy zestaw wśród wszystkich od Equilibry, które miałam przyjemność testować, a były to restrukturyzujący zestaw, aloesowy zestaw oraz zestaw z aloesem i liściem pokrzywy.

19 komentarzy:

  1. Kilka lat temu kupiłam szampon z tej firmy i dobrze go wspominam, to zachęca do wypróbowania czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszędzie widywałam serię aloesową, miła odmiana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma postanowiła stworzyć coś nowego, gorąco polecam linię arganową :)

      Usuń
  3. mam ten zestaw na oku, póki co używam z tej serii ich kremu pod oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że Equilibra ma takie rzeczy w swoim asortymencie :o Zawsze myślałam że mają tylko produkty do pielęgnacji włosów :p

      Usuń
  4. Nie miałam nigdy ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto czegoś spróbować, mają naprawdę spory asortyment :)

      Usuń
  5. U mnie ta seria bardzo obciążała moje włosy,ale aloesowa była akurat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie całe szczęście maska nie obciążała włosów, a zawsze się tego boję przy nowych maskach :p

      Usuń
  6. Lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę, a tu wszędzie seria aloesowa jest tak zachwalana. Fajnie, że te produkty są jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń