Podsumowanie kalendarza adwentowego Pure Beauty 2023

13:44:00 Szafa Zapachów 4 Comments

Hej kochani!
Adwent zleciał mi nawet nie wiem kiedy, więc czas na podsumowanie mojego kalendarza adwentowego od Pure Beauty 2023! 






Rok temu po raz pierwszy kupiłam kalendarz adwentowy od Pure Beauty i już wtedy wiedziałam, że na pewno nie będzie to jedyny raz. Łatwo nie było zdobyć tegorocznego kalendarza, ale ostatecznie mi się udało mi się z czego bardzo się cieszę. Tym razem kalendarz jest w odcieniach granatu z piękną, zimową grafiką. Wszystkie okienka znajdują się w wielkim kartonie, każde zapakowane w granatowy papier z numerkiem. Dodatkowo dołączona jest książeczka z opisem wszystkich kosmetyków, co uważam za bardzo przydatne na potem.


A oto i cała zawartość kalendarza Pure Beauty 2023! Ja jestem pod ogromnym wrażeniem. Kosmetyki, które się tu znalazły są naprawdę z przeróżnych półek cenowych i spokojnie mogę powiedzieć, że koszt kalendarza zwrócił mi się kilkukrotnie, bo kosztował on 349zł, a wartość kosmetyków w nim zawartych to ok 1300zł!


Dzień 1. Olejek do twarzy Róża Japońska i Szafran 50ml, Orientana

Dzień 2. Zestaw odżywek do włosów 3x100ml, Anwen 

Dzień 3. Maski w płachcie Dr. Mola i When.


Dzień 4. Woda toaletowa Bright Crystal 5ml, Versace 

Dzień 5. Płatki kolagenowe pod oczy+waniliowy balsam do ust w kulce, SunewMed+

Dzień 6. Krem do twarzy 3w1 100ml, Nuxe

Dzień 7. Proteinowe mleczko do laminacji włosów 150ml + zabezpieczając masełko na końcówki 15ml, So!Flow



Dzień 8. Woda oczyszczająca dla dzieci 500ml, Uriage Bebe

Dzień 9. Serum rozświetlające z glutationem 30ml, Novaclear Advanced

Dzień 10. Podkład do twarzy 55g, Profusion Feel Good Skin

Dzień 11. Peeling trychologiczny do skóry głowy 100ml, WS Academy Wierzbicki&Schmidt


Dzień 12. Hydrolat Pokrzywa 100ml, Nature Queen

Dzień 13. Żelujący olejek do mycia twarzy 100ml + sztuczne rzęsy 3D Panoramic Volume, Catrice

Dzień 14. Wyszczuplający peeling do ciała Pomarańcza 200ml, Soap&Friends


Dzień 15. Wygładzający krem pod oczy 15ml, Botanic Clinic

Dzień 16. Hialu Pure 7% 30ml, Natur Planet

Dzień 17. Maska do włosów 200ml, Nadeshiko

Dzień 18. Krem do twarzy z kwasem pirogronowym, azelainowym i salicylowym 50ml, Bandi


Dzień 19. Odżywka do paznokci + lakier hybrydowy Sexy Red, NeoNail

Dzień 20. Rozświetlający tusz do brwi, Lamel The Myth of Utopia

Dzień 21. Odprężający olejek do masażu i jogi twarzy30ml, OnlyBio

Dzień 22. Sojowa świeca zapachowa w szkle liść laurowy&jeżyna, Bispol


Dzień 23. Gąbka do demakijażu z masłem Shea, Martini Spa Luxure + mascara, Isadora

Dzień 24. Paleta cieni prasowanych In the Spotlight, Affect


Co sądzicie o zawartości kalendarza adwentowego Pure Beauty 2023? Ja uważam, że w środku znalazły się same świetne produkty i nawet ciężko mi powiedzieć który kalendarz: z 2022 KLIK czy z 2023 był lepszy.

4 komentarze: