Zimowe kosmetyki, które podbiły moje serce, BBW&YR

22:38:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Hej kochani!
Dziś zapraszam was na post dotyczący moich zimowych ulubieńców firmy Bath&Body Works oraz Yves Rocher. Co prawda mamy już wiosnę, jednak ja właśnie wykańczam moje zimowe kosmetyki i robię miejsce na te wiosenne, o lżejszych zapachach, więc czemu nie powiedzieć kilku słów na temat tych zimowych perełek?

Mydło w piance Vanilla Bean Noel

Mydło mieści się w 259 ml opakowaniu z pompką. Ten konkretny zapach wybrałam dlatego, że ujął on moje serce już wcześniej. Na blogu opisywałam wam żel pod prysznic Vanilla Bean Noel KLIK i po prostu przepadłam, zapach była tak boski że chciałam jeszcze jakikolwiek kosmetyk z tej linii zapachowej. No i padło na mydło w piance. Mydełko sprawdziło się u mnie fenomenalnie! Było naprawdę wydajne, pompka fajnie dozowała kosmetyk, a pianka super się rozprowadzała po dłoniach po kontakcie z wodą. Mydło dobrze myło, nie wysuszało, a co ważniejsze pozostawiało na dłoniach przepiękny, waniliowy zapach na naprawdę długi czas! <3 


Żel do rąk Frosted Coconut Snowaball

Nie będzie dla was niespodzianką, jeśli powiem że uwielbiam żele tej firmy <3 Ten konkretny ma tak przepiękny zapach, że aż chciałoby się go zjeść. Żel pachnie kokosem z odrobiną świeżej nuty powietrza, która nadaje całości zimowego klimatu. Fajnie, że zapach utrzymuje się na dłoniach przez długi czas. Ale najważniejsze jest to, że żel wspaniale odświeża i oczyszcza dłonie <3 


Świeca zapachowa 3-knotowa 'tis the seaon


Ci którzy są fanami świec wiedzą, że te od BBW nie należą do najtańszych. Całe szczęście udało mi się dorwać ją w super cenie na promocji <3 Świeca jest naprawdę ogromna, waży 411 g i posiada 3 knoty, które powodują, że wypala się równiutko. Świeca tuż po odpaleniu wydobywa z siebie przepiękny, zimowo-świąteczny zapach. Czuć tu przede wszystkim jabłka z cynamonem, które rozchodzą się po całym domu <3 Zapach jest bardzo mocny, więc lepiej palić tą świecę w większym pomieszczeniu. 


Świeca zapachowa 3-knotowa Snow Peach Berry


I kolejna świeca BBW, tym razem o pięknym zapachu zimowej gruszki <3 Świeca tak jak jej poprzedniczka, jest 3-knotowa i dzięki temu bardzo równo się wypala. Dodatkowo jej zapach jest od niej o wiele delikatniejszy. Czuć tu delikatną gruszkę oprószoną śniegiem. Ten zapach pozwala się wyciszyć i zrelaksować. Nie męczy i nie powoduje bólu głowy <3


Zimowa kolekcja pomarańcza w czekoladzie & słodka jeżyna

Chciałam jeszcze pokrótce podzielić się z wami moimi wrażeniami na temat tegorocznej zimowej kolekcji świątecznej YR. W moje ręce wpadły: krem do rąk oraz żel pod prysznic o zapachu pomarańczy w czekoladzie oraz balsam do ust i żel pod prysznic o zapachy słodkiej jeżyny. Dwa pierwsze kosmetyki to po prostu jakieś mistrzostwo! Zapach pomarańczy w czekoladzie był tak smakowity, że naprawdę chciałoby się je zjeść. Co więcej krem super nawilżał dłonie, a żel super się pienił i dobrze mył. Jeśli chodzi o balsam do ust i żel pod prysznic o zapachu słodkiej jeżyny to kosmetyki miały już delikatniejszy aromat, jednak ciągle bardzo przyjemny dla nosa. Balsam super nawilżał usta i je wygładzał, a żel super mył i nie wysuszał skóry. 


Lubicie sięgać po kosmetyki zimowo-świąteczne? Macie jakieś swoje ulubione? 

6 komentarzy: