Pielęgnacja włosów z Love Beauty and Planet

14:54:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochani!
Dziś chciałam was zaprosić na recenzję wspaniałego duetu do włosów firmy Love Beauty and Planet o zapachu drzewa sandałowego z masłem Shea! W skład zestawu wchodzą szampon oraz odżywka do włosów, zapraszam!


Szampon i odżywka Love Beauty and Planet Happy & Hydrated wzbogacone są naturalnym masłem shea, delikatnie oczyszczają włosy, nawilżają je i chronią przed przesuszeniem, sprawiając, że stają się niesamowicie przyjemne w dotyku. Poczuj delikatny i zmysłowy zapach olejku z australijskiego drzewa sandałowego. 


Szampon do włosów suchych
Szampon mieści się w 400 ml opakowaniu z zamknięciem typu disc-top. Ma on bardzo fajną, kremową konsystencję, która jest całkiem gęsta. Szampon dzięki temu zyskuje na wydajności. Zapach tego kosmetyku bardzo przypadł mi do gustu. Jest orientalny, sensualny i trwały. Po prostu w 100% drzewo sandałowe <3 Czuć go na włosach jeszcze długo po jego użyciu <3 Szampon niesamowicie się pieni, świetnie oczyszcza, nawilża i wygładza.


Odżywka do włosów suchych 
Odżywka mieści się również w 400 ml opakowaniu z zamknięciem typu disc-top. Jest o wiele bardziej gęsta od szamponu i ma biały kolor. Odżywka ma tak samo piękny zapach jak szampon. Jest on zmysłowi i lekko słodki. Ładnie rozprowadza się po włosach i nie spływa z nich. Odżywka wspaniale wygładza włosy i ułatwia ich rozczesywanie. Po jej użyciu są sypkie i bardzo dobrze się układają, a do tego są świetnie nawilżone.



Jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków i nie wykluczam zakupu innej wersji zapachowej <3
Znacie kosmetyki tej firmy? Lubicie je?

10 komentarzy:

  1. Od dawna ciekawią mnie produkty tej marki

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firmę znam tylko z jednego produkty- szampon w kostce, który był genialny. Na pewno jeszcze kiedyś wrócę do tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jesteś zadowolona z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej marki miałam szampon regenerujący i sprawdził się fajnie. Jako kolejny z chęcią wypróbowałabym Twój powyższy, najlepiej w duecie z odżywką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ta marka i muszę w końcu wypróbować. Moje włosy potrzebują teraz nawilżenia, więc może to jest to. :)

    OdpowiedzUsuń