Podsumowanie kalendarza adwentowego od Yves Rocher 2021

21:17:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Witajcie!
Bardzo długo zwlekałam z tym postem, ale czas najwyższy podsumować kalendarz adwentowy Yves Rocher. Był to mój pierwszy kalendarz tej firmy i powiem wam, że przez opinie z zeszłych lat na jego temat, trochę bałam się jego zawartości w tym roku. Jednak całe szczęście, nie zawiodłam się! Jestem zachwycona jego zawartością i nic a nic nie żałuję, że go kupiłam.


Kalendarz cechował się pięknym designem. Rozkładał się na boki i dzięki temu przypominał książkę. W środku znajdowały się 24 kartoniki o różnej wielkości. Kalendarz był bardzo wygodny w otwieraniu, a nawet był tak bardzo funkcjonalny, że zostawiłam go sobie żeby kiedyś użyć go jako opakowanie na prezent :D
W środku mieściło się 24 kosmetyków: 
- 6 mini produktów do pielęgnacji twarzy
- 4 kosmetyki do makijażu
- 4 mini produkty do twarzy
- 8 mini produkty do ciała
- 2 mini wody perfumowane



Kolekcja świąteczna 

W kalendarzu znalazłam 4 kosmetyki z tegorocznej edycji świątecznej: balsam do ust słodka jeżyna, żel pod prysznic słodka jeżyna 50 ml, żel pod prysznic pomarańcza w czekoladzie 50 ml oraz krem do rąk pomarańcza w czekoladzie 30 ml. Od razu wam powiem, że moje serce podbił zapach pomarańczy w czekoladzie, chociaż pomadka do ust też świetnie pachnie i pielęgnuje <3

Twarz


Kosmetyków do twarzy w kalendarzu było aż 6. Znalazły się tam: maseczka kojąca z rumiankiem 30 ml, maseczka regenerująca z nagietkiem 30 ml, płyn micelarny oczyszczający 50 ml, żel oczyszczający ekstra świeżość 50 ml, krem naprawczy na dzień 7 ml oraz krem naprawczy na noc 7 ml. Jak na razie przetestowałam kremy do twarzy i mogę wam je z czystym sumieniem polecić. Resztę kosmetyków pewnie zużyję na najbliższych wyjazdach. 

Włosy

W kalendarzu znalazłam też 4 kosmetyki do pielęgnacji włosów. Powiem wam, że wszystkie bardzo mnie zaciekawiły i naprawdę okazały się świetne! A były to: płukanka octowa z malin 50 ml, maska odbudowująca do włosów 2w1 35 ml, szampon odbudowujący z olejkiem jojoba 50 ml oraz wielozadaniowy roślinny balsam do włosów suchych i zniszczonych 30 ml. No same powiedzcie, zawartość kalendarza jest naprawdę extra!

Ciało


Kategoria "Ciało" to jedna z moich ulubionych! W kalendarzu znalazłam 4 kosmetyki z tej grupy, a były to: orientalny żel pod prysznic olejek arganowy&róża 50 ml, orientalne mleczko do ciała olejek arganowy&róża 50 ml, odbudowujące mleczko do ciała z masłem karite 30 ml oraz roślinny peeling do ciała 30 ml. Każdy z nich bardzo ładnie pachnie i świetnie pielęgnuje ciało. Takie małe opakowania świetnie sprawdzają się na krótkich wyjazdach <3

Makijaż


Z kategorią "makijaż" Yves Rocher mocno zaszalał <3 Według mnie znalazły się tu naprawdę super produkty i całkiem drogie w regularnej cenie! A były to: mini kredka khol do oczu, lakier do paznokci Ginger Red, tusz do rzęs Metamorpose intensywna objętość, satynowa pomadka Rouge Vertige nr 56, woda perfumowana Sel d'Azur 4 ml oraz woda perfumowana Plein Soleil 4 ml. Bardzo się cieszę, że miałam możliwość poznania tych pięknych zapachów, a także przetestowania na własnych ustach tej pięknej szminki <3


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z tego kalendarza. Sądzę, że był warty swojej ceny, ponieważ znalazłam w nim naprawdę spore opakowania kosmetyków. Dodatkowo nie znalazłam w nim żadnych "zapychaczy" typu pilnik do paznokci czy opaska na oczy.

8 komentarzy:

  1. Yves Rocher uwielbiam za piękne zapachy. Czysta przyjemność używania. Może w następnym roku skuszę się na kalendarz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kalendarz kupiłabym nawet ze względu na samo opakowanie. Mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam w tamtym roku ten kalendarz i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń