Isana Egg White, czyli kosmetyki z białkami jaj

17:04:00 Szafa Zapachów 13 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją serii z białkiem jaj od Isany. Kosmetyki długo czekały na swoją kolej, jednak w końcu się doczekały testów i recenzji. Zapraszam!


Zestaw składa się z:
- peelingu do twarzy
- pianki oczyszczającej do twarzy
- nawilżającego kremu do twarzy

Peeling do twarzy



Zafunduj sobie peeling o szczególnym rodzaju. Korzystaj z granulek peelingu mineralnego, aby pozbyć się martwych komórek skóry. Twoja twarz będzie znowu świeża, a skóra gładka. Kompleks ze srebrem zapobiega pryszczom i przebarwieniom. Zauważalnie gładsza skóra dla wszystkich rodzajów skóry.

Peeling znajduje się w 100ml tubce. Jego szata graficzna bardzo przypadła mi do gustu. Peeling należy do bardzo gęstych kosmetyków i pod koniec ciężko było mi go wydobyć z opakowania. Ma ładny, kremowy kolor i bardzo ciekawy, słodki zapach. Kosmetyk należy do peelingów drobnoziarnistych, jest bardzo mocnym zdzierakiem, więc osoby z wrażliwą i trądzikową cerą powinny z nim uważać.
Jak jest z działaniem? Po jego użyciu pory są odblokowane, buzia jest pięknie oczyszczona i wygładzona. Jestem z niego bardzo zadowolona.

Pianka oczyszczająca do twarzy



Zafunduj swojej skórze specjalne oczyszczenie za pomocą cudownie miękkiej pianki. Tchnologia miceli przyciąga także cząsteczki brudu i makijaż jak magnes na skórze, zapobiega odwodnieniu. 

Pianka znajduje się w 100ml opakowaniu. Bardzo przyjemnie mi się jej używało. Wystarczyło lekko wstrząsnąć opakowaniem przed użyciem, a następnie wycisnąć odrobinę kosmetyku. Pianka była bardzo wydajna i wystarczyło naprawdę niewiele na umycie całej buzi. Zapach pianki był identyczny jak w przypadku peelingu - słodki i przyjemny dla nosa. Pianka ładnie myła buzię, pozbywała się nadmiaru sebum, jednak troszkę wysuszała. 

Nawilżający krem do twarzy



Zapewnij swojej skórze dzienną dawkę nawilżenia i pielęgnacji. Krem pomaga skórze utrzymać naturalny balans wilgoci. Pokochasz aksamitną skórę i poczujesz się doskonale - każdego dnia.

Krem znajduje się w 50 ml opakowaniu. Ma fajną, nie za gęstą konsystencję, jednak bardzo długo się wchłania. Krem ma podobny zapach do reszty kosmetyków, ale jest on troszkę delikatniejszy. Stosowałam go codziennie rano, z racji że fajnie matowił cerę, dzięki czemu świetnie nadawał się pod makijaż. Wieczorem był już dla mnie zbyt lekki i nie dawał mi pożądanego nawilżenia. 



Podsumowując, kosmetyki z serii Egg White sprawdzą się idealnie dla osób z tłustą cerą. Trzeba mieć na uwadze, że bardziej ściągają i oczyszczają niż nawilżają. Niemniej jednak jestem zadowolona z tego zestawu, ponieważ zmagam się z tłustą cerą i o takie zmatowienie i oczyszczenie właśnie mi chodziło.

Znacie kosmetyki z tej serii?

13 komentarzy:

  1. Wow nie wiedziałam, że Isana wypuściła taką linię kosmetyków do pielęgnacji. Ten peeling najbardziej mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, wydaje mi się że ta linia nie jest już dostępna :/

      Usuń
  2. Ja już zapomniałam, że ta seria istniała ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ta seria chyba nie jest już dostępna :p

      Usuń
  3. Kiedyś ciekawiła mnie ta seria, a potem mi przeszło. Może jednak w przyszłości skuszę się na peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ta seria kiedyś wróci na sklepowe półki :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Przez pewien czas była niezłym hitem kosmetycznym :D

      Usuń
  5. Tak mi się właśnie wydawało, że już nigdzie nie ma tej serii :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam peeling i miło go wspominam, chociaż zapach był bardzo specyficzny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, zapach jest specyficzny, słodki, ale mi pasuje :D

      Usuń