Świąteczne zapachy od Yankee Candle

19:15:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Hej kochani!
Dziś chciałam pozostać w świątecznym klimacie i troszkę Wam przybliżyć cztery, świąteczne samplery od Yankee Candle. W ciągu ostatnich dni intensywnie je paliłam, więc teraz mogę zaprosić Was na ich recenzję! 


W skład zestawu weszły następujące zapachy z serii Home Inspiration:

- Winter Woods
- Glistening Christmas
- Holiday Magic
- Jasmine&Cashmere

Winter Woods



Na wstępie powiem, że żeby poczuć jakikolwiek zapach, kruszyłam samplery do kominka i używałam jak zwykłe woski. Wtedy zapach był wyczuwalny i można się było nim cieszyć. Zapach Winter Woods należy do 'choinkowych' aromatów. To pierwszy tego typu zapach w mojej kolekcji i szczerze mówiąc to średnio mi się podobał. Zapach jest trochę zbyt przytłaczający. Główne skrzypce gra tu drewno, a w tle wyczuwalne są iglaki. Jednak po dłuższym paleniu da się wyczuć nutkę świeżości, co troszkę ratuje ten zapach.

Glistening Christmas




Zapach 
Glistening Christmas to mój numer jeden spośród całej czwórki. Aromat jest niesamowicie ciepły i tworzy taką przytulną i ciepłą atmosferę. Do tego nadaje pomieszczeniom dużo elegancji. Dominuje tu wanilia z nutką bursztynu, jednak zapach nie jest wcale aż tak słodki jakby mógł się wydawać. Jak dla mnie cudo <3

Holiday Magic



Holiday Magic to zapach łączący w sobie nuty borówki, jodły balsamicznej, goździków i cynamonu. Powiem Wam, że po odpaleniu tego samplera można poczuć prawdziwą magię świąt. Całą tą mieszankę porównałabym do świątecznego kompotu, bo na równi dominują tu owoce i przyprawy. Jej trwałość jest naprawdę fenomenalna, a chwilami nawet zbyt mocna.


Jasmine&Cashmere 



Jasmine&Cashmere to mój numer dwa spośród całej czwórki. Zapach jest śliczny, przytulny i intensywny. Wyczuwalne nuty to tak jak sama nazwa mówi: jaśmin i kaszmir. Mieszanka tych dwóch aromatów tworzy niesamowicie elegancką kompozycję, ale też świetnie wpisuje się w świąteczny klimat.


Podsumowując, kolekcja zimowa z linii Home Inspiration bardzo przypadła mi do gustu. Jedynie zielony zapach może troszkę odstawał od całej reszty, jednak każdy z nich był inny, a przy tym każdy zachował magię świąt.

Zestaw kupiłam w Rossmannie za 39,99zł. Aktualnie trwają wyprzedaże świeczek i kalendarzy adwentowych Yankee Candle, więc wszystkie te zapachy można upolować w naprawdę świetnych cenach. Mi udało się kupić kalendarz adwentowy składający się z 24 tealightów za całe 30zł <3 Chyba go sobie zostawię na przyszły rok :D

8 komentarzy: