Kokosowy zestaw do ciała, Avon Care

21:52:00 Szafa Zapachów 16 Comments

Hej kochani!
Bardzo lubię zapach kokosa w kosmetykach. Zawsze przywodzi mi on na myśl wakacje, relaks i słońce. Tak też jest z kokosową serią z Avonu. Zestaw który posiadam znacznie umila mi codzienne kąpiele i pielęgnację skóry. Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdza, zapraszam na recenzję!


W skład zestawu wchodzą intensywnie regenerujące mleczko do mycia ciała oraz krem do ciała, twarzy i rąk z olejem kokosowym. Ich zapach jest obłędny - kokos w czystej postaci! Aromat jest bardzo intensywny i trwały. Pozostaje na skórze jeszcze na długo po użyciu. Jeśli komuś brakuje słońca i wakacyjnych wyjazdów, koniecznie zaopatrzcie się w ten zestaw!



Oba kosmetyki mieszczą się w 400ml opakowaniach. Mleczko do mycia ciała ma całkiem gęstą konsystencję, dzięki czemu jest bardzo wydajne. Ma fajną, kremową formułę, ładnie się pieni i świetnie nawilża. Natomiast jeśli chodzi o krem do ciała, to jest to świetny, wielofunkcyjny produkt. Sprawdził się u mnie fenomenalnie! Krem na niesamowicie gęstą i bogatą konsystencję, dzięki czemu jest niesamowicie wydajny. Troszkę długo się wchłania, dlatego lepiej go stosować na wieczór. Kosmetyk świetnie nawilża buzię i ciało. Koi suchą skórę, odżywia, nie zatyka porów. Jak dla mnie bomba!



Cena każdego z kosmetyku waha się w granicach 15zł. Myślę, że cena jest bardzo atrakcyjna patrząc na ich działanie i wydajność <3

Używacie kosmetyków Avon?

16 komentarzy:

  1. Dawno nie miałam nic z avonu, ale bardzo lubiłam serię Care ze względu na świetny krem do rąk. Niestety po zmianie formuły to nie jest to samo i nie działa już tak dobrze na moje dłonie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :/ U mnie cała ta seria sprawdza się świetnie :D

      Usuń
  2. Nie używam, nie po drodze mi z nimi, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki naprawdę super się u mnie sprawdziły :D

      Usuń
  3. Z Avonu kupuję tylko szminki i zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować i tą serię, jest naprawdę świetna :D

      Usuń
  4. Miałam i rzeczywiście fajny duet, ale ja kremu do twarzy zużyłam jako krem do rąk i świetnie się spisał na takie wysuszone dłonie, znów go zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam chyba kiedyś masło z tej serii i całkiem miło je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie wszystkie kosmetyki z tej serii są bardzo fajne :D

      Usuń
  6. Po przeczytaniu jestem w stanie oznajmić tylko jedno - w rzeczywistości korzystna robota. Niby ciężko odnaleźć treściwe info w sieci, a im znacznie więcej wpisów tutaj czytam, tym o wiele bardziej zmieniam zdanie! Z pewnością jeszcze tu zerknę...

    OdpowiedzUsuń
  7. w sumie takie kokosowe na lajcie bym poużywała ;D

    OdpowiedzUsuń