Zapachy na każdą kieszeń - Apar Perfume

18:39:00 Szafa Zapachów 16 Comments

Witajcie!
Zapewne wszyscy świetnie wiecie jak bardzo uwielbiam perfumy. Muszę zawsze mieć pod ręką kilka zapachów w zależności od pogody, humoru czy okazji. W ten sposób dorobiłam się mnóstwa buteleczek, jednak wciąż mi mało :p Dziś przychodzę do Was z recenzją nowych, pięciu zapachów w mojej kolekcji od Apar Perfume. Zapraszam!



W moje ręce wpadły cztery wody perfumowane o pojemności 50ml oraz jedna, 20ml perfumetka. Jak widzicie na zdjęciu każdy zapach ma troszkę inny kolor. W moje ręce wpadły zapachy o numerach: 
030, 196, 039, 192, 191.

030

Zapach 030 inspirowany jest COCO CHANEL MADEMOISELLE. Ogólnie bardzo nie lubię zapachów od Coco Chanel, jednak ten naprawdę mi się podoba. Jest całkiem lekki i nie jest duszący. Dominują tu kwiatowe kompozycje - róża, piżmo, jaśmin. Całość tworzy naprawdę śliczną mieszankę. Zapach idealny na co dzień. 

196

Zapach 196 inspirowany jest 
Tom Ford Tobacco Vanille. Zapach totalnie nie w moim guście. Nazwałabym go takim śmierdziuszkiem. Jest strasznie duszący, mdlący i mocny. Jego główne składniki to wanilia, kakao i tytoń. Niestety nie mogę się do niego przekonać. Producent pisze, że zapach jest przeznaczony zarówno dla kobiet jak i dla mężczyzn, czyli to taki unisex. I tu się zgodzę. Myślę, że pasowałby kobietom jak i mężczyznom.

039


Zapach 039
 inspirowany jest CAROLINA HERRERA - GOOD GIRL. Perfumy bardzo przypominają oryginał, są prawie identyczne. Są bardzo eleganckie i kobiece. Najmocniej wyczuwam tu migdały i jaśmin, a w tle da się jeszcze wychwycić wanilię i jaśmin. Jest to bardzo ciekawy zapach, idealny na chłodniejsze dni.

034

Zapach 034 inspirowany jest 
CHANEL No5. Tak jak wspomniałam wyżej perfumy Chanel nie należą do moich ulubieńców. Jak jeszcze numer 039 mi się podobał, tak ten jest dla mnie nie do zniesienia. Jest to taki klasyczny, bardzo mocny śmierdziuszek. Zawsze kojarzył mi się ze starszymi paniami i dlatego też poszedł on do mojej babci, która jest z niego bardzo zadowolona. 

192

Na koniec mamy perfumetkę o numerze 192 inspirowaną T
hierry Mugler - Alien Flora Futura. Zapach nie do końca podbił moje serce, jednak nie jest też jakoś bardzo zły. Jest to taki drzewny, dosyć mocny i intensywny zapach, zmieniający się po chwili w coś lekkiego. Na pewno jest to bardzo oryginalny aromat i myślę, że to kwestia czasu aż się do niego przekonam. 

Krem ze śluzem ślimaka


Na koniec chciałam jeszcze powiedzieć parę słów na temat kremu do twarzy na dzień i noc ze śluzem ślimaka, który otrzymałam jako dodatek do perfum. Kremik bardzo ładnie się wchłania, ma przyjemny, delikatny zapach i świetnie nawilża. Jak najbardziej nadaje się pod makijaż.



Perfumy możecie znaleźć tutaj: KLIK
Koszt 20ml perfumetki to 14,90zł, natomiast 50ml wody to tylko 29,90zł. 
W moim przypadku zapachy średnio trafiły w moje gusta, jednak każdy ma inne preferencje. Moim zdaniem warto wypróbować zapachy tej firmy, ponieważ mają naprawdę ogromny asortyment i każdy może znaleźć coś dla siebie. 

16 komentarzy:

  1. Uwielbiam oryginał Good Girl, więc ten wariant też pewnie by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie zamienniki popularnych perfum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, czasami nawet bardziej mi się podobają niż oryginały :D

      Usuń
  3. Bardzo jestem ciekawa tych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 20 ml jest super na podróż, muszę przetestować tę opcję bo 15 zł nawet jak się pobiją w bagażu to nie będzie szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, taka pojemność jest idealna do torebki czy na jakieś podróże :D

      Usuń
  5. Zapach rzeczywiście jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zapachy ma w swojej ofercie perfumeria Lulua. Zapoznaj sie z jej ofertą, możesz bez problemu zamówić próbki dla siebie i bliskich. Perfumy te są niedrogie a pachną naprawdę bardzo ładnie. Ja zawsze wybieram niszowe zapachy. Nie lubię pachnieć jak wszyscy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy zapach inspirowany Good Girl długo się utrzymuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z powyższych zapachów ma naprawdę świetną trwałość, Good Girl również :D

      Usuń
  8. Do mnie dzis doszedł odpowiednik Olimpia Legend i musze powiedzieć ze zapach jest cudowny, perfumy z Aparu są trwałe i dlugo sie utrzymujom a to u mnie juz kolejne zamówienie. Najlepiej zamówić próbki ja tak robie a jak zapach sie spodoba to potem biore wieksza pojemność

    OdpowiedzUsuń