Denko#września oraz przegląd nowości

18:42:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Hej kochani!
Mamy już październik, więc czas najwyższy rozliczyć się z wrześniowymi zużyciami kosmetycznymi oraz pokazać Wam moje nowości i łupy kosmetyczne :) Zapraszam!


1. Suchy szampon kokos, Isana - szampon sprawdził się u mnie bardzo dobrze, fajnie unosił włosy u nasady, a do tego ślicznie pachniał

2. Szampon do włosów cienkich i matowych, Timotei - szampon bardzo dobrze się u mnie sprawdził, ładnie mył, a po jego życiu włosy fajnie się układały


3. Mgiełka do ciała grejpfrut&mięta, Avon - bardzo lubiłam ten zapach i myślę, że do niego wrócę :) Mgiełka bardzo fajnie odświeżała w letnie dni, jedynie trwałość zapachu była dosyć krótka

4. Antyperspirant, Nivea - mój ulubieniec, znajduje się w denku już chyba po raz n-ty. Super zapach i działanie!

5. Pianka do mycia rąk wanilia, Cien - bardzo ją polubiłam, pianka ślicznie pachniała i bardzo przyjemnie się jej używało


6. Płyn do soczewek, Best View -  płyn świetnie sprawdza się do pielęgnacji soczewek, a do tego kosztuje niewiele


7.
Żel do mycia twarzy i okolic oczu, Delia - żel bardzo ładnie mył buzię, nie wysuszał jej i nie powodował uczucia ściągnięcia. Recenzja KLIK


8. Żel pod prysznic mango, The Body Shop - jak ten żel pięknie pachniał! <3 Mango w czystej postaci, do tego dobrze mył i ładnie się pienił

9. Żel pod prysznic jabłko w karmelu, Yves Rocher - kolejny cudny zapach :D Żel super mył i nie wysuszał skóry

10. Żel pod prysznic owoce leśne, Yves Rocher - żel miał bardzo fajny, orzeźwiający zapach, do tego ładnie się pienił i delikatnie pielęgnował skórę. Recenzja KLIK

11. Aloesowy żel pod prysznic, Equilibra - żel był bardzo delikatny, miał subtelny zapach i do tego przyjemnie łagodził podrażnienia. Recenzja KLIK


12. Krem do rąk liczi, Farmapol - jak on pięknie pachniał <3 Bardzo ładnie nawilżał i wygładzał dłonie, a do tego szybciutko się wchłaniał. Recenzja KLIK

13. Krem do ciała różowe liczi, Organic Shop - krem średnio przypadł mi do gustu, ponieważ był bardzo rzadki i długo się wchłaniał. Jego działanie i zapach były już troszkę lepsze :P Recenzja KLIK

14. Balsam do ciała malina&czarna porzeczka, Avon - balsam miał bardzo lekką konsystencję, przyjemnie, owocowo pachniał i delikatnie nawilżał


15. Miodowy żel do mycia twarzy, Marion - co prawda miałam do testów tylko małą próbkę, ale jestem zachwycona tym kosmetykiem! Na pewno niedługo sięgnę po jego pełnowymiarową wersję, ponieważ żel świetnie mył buzię, nie wysuszał jej i pięknie pachniał

16. Matujący krem do twarzy na dzień zielona herbata, Bielenda - te dwie próbki starczyły mi na 4 użycia. Krem bardzo szybko się wchłaniał dzięki swojej żelowej formule, delikatnie matowił cerę, a do tego bardzo przyjemnie pachniał

17. Perełki do kąpieli z olejkiem bobassu i mocznikiem, Isana - Takie 60g opakowanie starczyło mi na 2 kąpiele. Perełki pięknie pachniały owocami leśnymi, fajnie urozmaiciły mi kąpiel

18. Aloesowe chusteczki do higieny intymnej, Equilibra - chusteczki nie podrażniały i świetnie sprawdzały się w podróży. Recenzja KLIK

19. Chusteczki do rąk z mydłem antybakteryjnym, Marion - te chusteczki to coś, co zawsze mam przy sobie w torebce. Świetnie czyszczą i odświeżają dłonie w ciągu dnia :)


20. Eyeliner, Eveline - mój ulubiony eyeliner, posiada sztywny pędzelek, a do tego wytrzymuje na oku cały dzień

21. Niebieski eyeliner, Lovely - całkiem fajna opcja na lato, jednak dosyć szybko ścierał się z oka

22. Tusz do rzęs, Miss Sporty - niestety jakoś ten tusz mi nie podszedł do gustu. Słabo wydłużał rzęsy i praktycznie nie było widać żadnego efektu po jego użyciu


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  - - - - - -

Teraz czas Wam pokazać co nowego wśród kosmetyków znalazło się u mnie w tym miesiącu!


Na początku września odpoczywałam w pięknej Grecji, a w drodze powrotnej, gdy zatrzymaliśmy się w Serbii zobaczyłam na jednym z budynków piękny znaczek DM :P Nie mogłam tam nie wejść i w taki oto sposób jestem bogatsza o 5 kosmetyków firmy Balea. Kupiłam:
- malinowy krem do rąk w piance
- żel pod prysznic malina-limonka
- żel do golenia brzoskwinia
- waniliowy szampon do włosów
- waniliową odżywkę do włosów


W Grecji postanowiłam kupić sobie jakieś balsamy do ciała. Padło na arbuzowy i ciasteczkowy krem do ciała.


Nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała z wrześniowej promocji w Rossmannie 2+2. Kupiłam:
- antyperspirant Fresh Energy Nivea
- antyperspirant Fresh Flower Nivea
- antyperspirant Dove
- żel pod prysznic Indian Passion Isana
- waniliowy żel pod prysznic Isana
- owocowy żel pod prysznic Isana
- pastę do zębów Elmex
- pastę do zębów Aquafresh


We wrześniowym Elle jako dodatek do gazety była szminka L'oreal Paris x Balmain. Ja wybrałam tą o numerze 468, która jest dosyć ciemnym fioletem, ale myślę że na jakieś wieczorne wyjścia będzie idealna.


I na koniec jeszcze taki drobny zakup, jakim jest maseczka do ust Pilaten. Jestem jej bardzo ciekawa, bo sporo o niej ostatnio słyszałam.

I dotarliśmy do końca :) A u Was jak wyglądały wrześniowe zakupy kosmetyczne?

8 komentarzy:

  1. Ładne denko.
    Też ostatnio trochę zaszalałam a na tej promocji 2+2 również kupiłam ten żel waniliowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też polowałam na Elle, ale nie udało mi się jej zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja złapałam ostatnią gazetę w Empiku, ale wiem że nie było łatwo ich znaleźć :/

      Usuń
  3. o tej kolaboracji szminkowej loreala słyszałam wiele, niestety niezbyt pozytywnego. Ale z pozytywów, też mam mgiełkę z avony w tym zapachu i uwazam ze jest absolutnie super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardzo zależało na wypróbowaniu tej szminki, więc jestem zadowolona że udało mi się dostać tą gazetę :) Mgiełka jest cudna! :D

      Usuń
  4. Imponujące denko. Bardzo ciekawi mnie żel do kąpieli TBS :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się tego uzbierało :) Żel pachnie pięknie :D

      Usuń