Wytwórnia mydła - cytrusowa pielęgnacja ciała

19:22:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Witajcie!
Ostatnio w pielęgnacji ciała królują u mnie orzeźwiające zapachy. Lubię się nimi otulać i przywoływać ciepłe, letnie dni. Dziś na tapetę biorę kosmetyki Wytwórni Mydła, własnie o takich cytrusowych, orzeźwiających nutach.Wytwórnia Mydła to mała manufaktura ręcznie wytwarzanych mydeł oraz kosmetyków. 
Wszystkie produkty powstają z bogatych w substancje odżywcze olei, maseł, wosków i maceratów roślinnych. Brzmi ciekawie, prawda?

Półkula kąpielowa cytrus



Półkula kąpielowa to świetne uzupełnienie wieczornej pielęgnacji. Bardzo fajnie musowała pod wodą, delikatnie ją zmętniła, przez co niebyła już taka przezroczysta. Bardzo spodobało mi się to, że półkula świetnie nawilżyła i natłuściła moje ciało. Tak naprawdę nie było nawet potrzeby abym po kąpieli używała balsamu. Jeśli chodzi o zapach, to jestem w nim po prostu zakochana! Półkula pachniała genialnie - kwaśno i cytrusowo, trochę przypominała mi zielone Skittlesy <3

85g/4,50zł KLIK


Peeling-cukrowy Cytryna-Werbena



Ten peeling przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! Jest to peeling cukrowy, więc był bardzo przyjemny dla skóry i jej nie podrażniał, tak jak czasem robią to peelingi solne. Wystarczyła niewielka ilość aby pokryć nim całe ciało, jednak trzeba uważać przy aplikacji, ponieważ peeling jest bardzo suchy i łatwo rozsypuje się po całej wannie. Bardzo przyjemnie masował skórę, porządnie ją natłuścił, a jak pachniał! Cytryna z werbeną zdominowały całą łazienkę!

250g/32zł KLIK


Mus do ciała Green Tea



Mus do ciała to chyba mój ulubieniec z całej tej czwórki :D Wyglądem przypomina bitą śmietanę, co czyni go bardzo apetycznym. Jego zapach jest bardzo świeży i lekki. Dla mnie jest to mieszanka zielonej herbaty z cytrusowymi nutami. Dodatkowo na ciele utrzymuje się całkiem długo. Konsystencja musu jest specyficzna. Wydaje się lekka, jednak tak naprawdę jest to bardzo treściwe masełko. Pod wpływem ciepła mus zmienia konsystencję w oleistą, przez co trzeba dać mu dłuższą chwilę na wchłonięcie się. Mus naprawdę świetnie nawilża i odżywia.

50g/18zł KLIK


Masło do rąk i stóp Baobab&Mango



Masło do rąk i stóp troszkę mnie zawiodło :/ Nastawiałam się, że będzie pięknie pachnieć i zregeneruje moje dłonie i stopy. Co do drugiego mogę się zgodzić, jednak jeśli chodzi o zapach to dla mnie była to totalna klapa. Nie było tu ani odrobiny manga. Czułam tylko i wyłącznie masło shea, które nie ukrywajmy nie jest najprzyjemniejszym zapachem dla nosa. Jeśli chodzi o działanie to masełko naprawdę dobrze nawilżało, jednak było niesamowicie zbite i tłuste, więc miałam problem żeby je w ogóle wydobyć z opakowania. Dodatkowo bardzo długo się wchłaniało.

40g/19zł KLIK


Używaliście coś tej firmy?

14 komentarzy:

  1. nie znałam wcześniej tej firmy :D zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam peelingi o takiej konsystencji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta półkula mnie zainteresowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam jeszcze nic tej marki, ale fajnie że choć niektóre się fajnie sprawiają. Peeling trochę kosztowny, płakałabym jakby mi się rozsypał po wannie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam o jedno zero za dużo :p 32zł za ten peeling uważam za dobrą cenę :)

      Usuń
  5. nie miałam nigdy nic tej firmy, ale lubię takie produkty testowac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo polubiłam tą firmę, mają naprawdę fajne produkty w swoim asortymencie :)

      Usuń
  6. Oj, wszystko mi się podoba, ten mus ma wspaniałą konsystencję, a peeling mnie bardzo zachęcił :D

    OdpowiedzUsuń