Hot Chocolate Kringle Candle

22:48:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z kolejną propozycją zapachową od Kringle Candle. Tym razem pod lupę wezmę daylight o zapachu gorącej czekolady. Zapach idealny na chłodne, grudniowe wieczory <3


Od producenta:
Słodki, głęboki i mocny zapach gorącej czekolady parującej z filiżanki na kuchennym stole. Rozgrzewający aromat idealny również dla tych, którzy są na diecie.



Moja opinia:
Świeczka znajduje się w 52g opakowaniu. W moim przypadku starczyła na kilka długich wieczorów. Po jej odpaleniu w pokoju uniósł się zapach prawdziwej, gorącej czekolady! Etykieta odwzorowała go idealnie! Świeczka pachniała bardzo słodko, jednak dominował tu zapach czystej, 100% czekolady z piankami. Jeśli chodzi o trwałość to zapach jest mocny, jednak nie powoduje bólu głowy i nie męczy. 




Hot Chocolate to zapach, który nie każdemu się spodoba. Jest bardzo słodki, jednak idelanie wpisuje się w zimowe, chłodne wieczory.

Dostępność: Goodies
52g/12zł

12 komentarzy:

  1. Zapach czekolady zawsze na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam go! Mam go w świecy i to chyba najmocniejszy zapach jaki znam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam, ale czekoladę to ja wolę pić ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja coś czuję, że ten zapach będzie mi towarzyszył co roku w okresie świątecznym, polecam wypróbować :D

      Usuń
  4. Zawsze chciałam mieć dużo świec w domu, na razie nie mam ani jednej;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czas najwyższy wypróbować któryś z zapachów :D

      Usuń
  5. Miałam ją kiedyś, bardziej podobała mi się na sucho niż po odpaleniu, ale miło ją wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jest śliczna zarówno na sucho jak i podczas palenia :D

      Usuń