Świąteczny klimat z The Body Shop

22:56:00 Szafa Zapachów 20 Comments

Hej kochani!
Na letnich promocjach udało mi się kupić w The Body Shop 2 małe masełka do ciała oraz żel pod prysznic ze świątecznej kolekcji. Zapach to spiced apple, czyli jabłko z cynamonem <3 Specjalnie czekałam na świąteczny okres, żeby móc zacząć używać ten duet. Dziś zapraszam na jego recenzję!


Od producenta:
Zmiękczające masło do ciała oraz żel pod prysznic wzbogacone olejem z nasion jabłek z Alp. Pozostawiają skórę miękką i nawilżoną przez 24 godziny. Owocowy, ciepły zapach pieczonych jabłek z cynamonem. 



Moja opinia:
Już w zeszłą zimę miałam chrapkę na tą świąteczną serię, więc gdy zobaczyłam te kosmetyki na wyprzedaży musiałam je mieć! 
Żel pod prysznic sprawdził się u mnie świetnie. Bardzo dobrze mył i ładnie się pienił. Jego zapach był niesamowity - ciepły, otulający i jakże świąteczny. Zresztą sama etykieta mówi wszystko. Jabłko z cynamonem było czuć w całej łazience. Żel nie wysuszał skóry i był niesamowicie wydajny!




Masło do ciała na które się zdecydowałam znajduje się w opakowaniu o pojemności 50ml. Starczyło mi na kilka użyć ale i tak jestem z niego bardzo zadowolona. Najlepszy w nim jest zapach, który w duecie z żelem skutecznie utrzymuje się na skórze. Uwielbiam się nim smarować przed snem i obudzić się w pięknie pachnącej piżamie. Jego konsystencja też jest niesamowita! Niby jest to masło, a nie pozostawia tłustego filmu na skórze i bardzo szybko się wchłania. Świetnie nawilża i pozostawia przyjemnie gładką skórę.


Żel pod prysznic 250ml/ 12,90zł
Masło do ciała 50ml/ 9,90zł

Używałyście tych produktów?

20 komentarzy:

  1. cudeńka :) zamierzam pierwszy raz kupić coś z tej firmy niebawem bo wcześniej nie mieszkałam w mieście w którym był ten sklep stacjonarnie i mam okazję nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niestety nie mam w swoim mieście TBS ale zawsze proszę brata czy siostrę, którzy mieszkają w Warszawie, żeby coś mi przywieźli :D

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji, ale jak będę miała po drodze sklep to chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku TBS ma świetne zapachy świątecznej kolekcji, więc naprawdę warto tam zajrzeć :D

      Usuń
  3. Jabłko z cynamonem to świetne, klasyczne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji używać tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety już jej nie ma w sprzedaży ale aktualna kolekcja świąteczna jest równie świetna :D

      Usuń
  5. Uwielbiam masełka TBS! Że świątecznej kolekcji najbardziej podobał mi się zapach mrożonej żurawiny <3

    OdpowiedzUsuń
  6. TBS to marka marzenie ;D Ja właśnie dostałam zestaw mini żeli por prysznic, już nie mogę się doczekać jak ich użyję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się zapach tej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ich masła i w tej opinii nie jestem odosobniona :) Jednak cena nie jest atrakcyjna. Zapach raczej nie mój, ale mimo wszystko ich masła są super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też troszkę odstraszają ich ceny ale własnie dlatego kupuję u nich tylko na promocjach :D

      Usuń
  9. uwielbiam świąteczne kosmetyki, a zapach jabłka o tej porze wyjątkowo do mnie trafia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też <3 Zawsze poluję na świąteczne kosmetyki :D

      Usuń
  10. coś czuję, że przypadłby mi do gustu ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń