Różany płyn micelarny, Evree

17:31:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Witajcie!
Jak tam przygotowania do świąt? U mnie w domu już wszystko gotowe, więc mogę na chwilę przysiąść i coś dla Was naskrobać. Dziś za cel wzięłam sobie recenzję różanego płynu micelarnego od Evree. Zapraszam!


Od producenta:
Różany płyn micelarny do cery suchej i normalnej. Wnętrze miceli wchłania zanieczyszczenia tłuste, jak tusz do rzęs czy łój, a zewnętrzne cząsteczki tworzące micele rozpuszczają w roztworze wodnym pozostałe zanieczyszczenia.
Składniki:
- woda różana - łagodzi i koi podrażnienia, przywraca naturalne pH, poprawia koloryt skóry, zmniejsza widoczność porów
- kolagen - hamuje pierwsze oznaki starzenia, regeneruje, uelastycznia i nadaje skórze sprężystość
- kwas hialuronowy - nawilża i poprawia napięcie skóry, przynosi uczucie komfortu



Moja opinia:
Płyn micelarny znajduje się w całkiem dużej, 300ml butelce. Jego zapach jest bardzo przyjemny dla nosa, nawet dla mnie która nie przepadam za różanymi zapachami. Jest bardzo subtelny i nie męczy. Jeśli chodzi o działanie to jestem z niego bardzo zadowolona. Płyn świetnie radzi sobie ze zmyciem makijażu, zarówno oczu, ust czy twarzy. Nie podrażnia i nie powoduje uczucia ściągnięcia. Po jego użyciu moja skóra jest ukojona i delikatnie nawilżona. Dodatkowo płyn jest bardzo wydajny, bo stosuję go już dłuższy czas i dopiero zbliża się ku końcowi.



300ml/14,99zł

Używaliście go?

6 komentarzy:

  1. Płynu nie miałam, ale tonik różany jest moim ulubieńcem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak zużyję swoje zapasy, to wypróbuję też tonik :)

      Usuń
  2. Zraziłam się do tej firmy i nie planuję więcej ich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aktualnie mam kilka produktów tej firmy i sprawują się u mnie całkiem fajnie :)

      Usuń
  3. Lubie i firme i rozane produkty ;)

    OdpowiedzUsuń