Nawilżający balsam do ciała Glam Oils, Soraya

20:21:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Witajcie!
Dziś chciałam napisać Wam kilka słów na temat balsamu, który podbił moje serce w ostatnim czasie. A mowa tu o nawilżającym balsamie do ciała z linii Glam Oils od Soraya <3


Od producenta:
Balsam nawilżający GLAM OILS to jedwabista formuła, która szybko się wchłania, zapewniając Twojej skórze nawilżenie, cudowną gładkość i przyjemne poczucie komfortu. Regularnie stosowany poprawia wygląd skóry ciała, podkreślając jej naturalne piękno i blask.




Moja opinia:
Balsam znajduje się w 250 ml tubce. Jak cała linia Glam Oils ma piękną, różową szatę graficzną. Balsam ma bardzo lekką konsystencję i niesamowicie szybko się wchłania. Ma lekko różowy, brzoskwiniowy kolor, a jak pachnie! Czuć tu brzoskwinię z jogurtem, coś wspaniałego <3 Balsam na pierwszy rzut oka nie ma żadnych drobinek, jednak gdy wyjdzie się na słońce skóra zaczyna delikatnie się mienić. Jednak jest to bardzo subtelny, nienachalny błysk - idealny na lato. Kosmetyk daje bardzo delikatne uczucie nawilżenia, co nie każdemu może odpowiadać ale jeśli nie ma się bardzo wymagającej skóry to powinno wystarczyć. Dodatkowo balsam pięknie wygładza skórę.


Dostępność:
Rossmann, Hebe, inne drogerie
250ml/11,99zł

6 komentarzy:

  1. Słyszałam o nim pozytywne opinie, ale mam tyle balsamów, że pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę go polecam <3 Może znajdziesz na niego miejsce na półce
      :D

      Usuń
  2. Jeszcze nie znam, ciekawa jestem jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii kupiłam krem-maskę na noc i bardzo jestem ciakwa jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jeszcze maskę do twarzy, świetna była <3

      Usuń