Denko#6 oraz przegląd nowości

20:50:00 Szafa Zapachów 2 Comments

Hej kochani!
W końcu udało mi się zebrać do podsumowania czerwca, zarówno pod względem zużyć jak i nowości kosmetycznych. Gotowi na długiego posta? Zapraszam dalej!


1. Żel pod prysznic z olejem makadamia, Isana - żel miał prześliczny, słodki zapach, ładnie się pienił i dobrze mył.

2. Aloesowy żel pod prysznic Borówka, Yumi - był bardzo delikatny dla skóry, tworzył delikatną pianę i miał bardzo subtelny zapach. Recenzja KLIK

3. 3w1 szampon, żel pod prysznic, płyn do kąpieli, Pinio - kosmetyk stosowałam jako żel pod prysznic i tutaj sprawdził się świetnie. Ładnie się pienił, miał przyjemny zapach i dobrze mył.

4. Żel pod prysznic malina&wanilia, Avon - żel miał prześliczny zapach, robił mnóstwo piany i do tego dobrze mył. 

5. Antyperspirant, Nivea - mój hit od lat <3 Uwielbiam go za przepiękny zapach i cudowny komfort jaki daje w ciągu dnia.

6. Antyperspirant, Garnier - kolejny ulubieniec w kwestii antyperspirantów. Daje świetną ochronę i przyjemnie pachnie.

7. Woda toaletowa Luminous Emerald, C-Thru - lubię wracać do tego zapachu <3 Jest niesamowicie świeży, lekki i bardzo wakacyjny. Recenzja KLIK


 8. Suchy szampon, Batiste - jak zawsze niezawodny <3 Super odświeżał i ładnie pachniał.

9. Płyn micelarny, Garnier - mój ulubieniec od lat <3 Świetnie zmywał makijaż i nie podrażniał. 

10. Pianka do golenia Sun Ozon, Isana - pianka miała prześliczny zapach i świetnie ułatwiała golenie.


11. Odżywiający krem do rąk z arniką, Yves Rocher - ten krem zasługuje na nobla! <3 Cudownie nawilżał i wygładzał dłonie, a do tego pięknie pachniał.

12. Krem do rąk pomarańcza w czekoladzie, Yves Rocher - krem miał śliczny i uzależniający zapach. Fajnie nawilżał i bardzo szybko się wchłaniał. Recenzja KLIK

13. Krem do ciała Marshamllow Pumpkin Latte, Bath&Body Works - krem miał bardzo fajną, bogatą konsystencję, świetnie nawilżał, a jego zapach był wręcz uzależniający <3 Recenzja KLIK

14. Krem do ciała A thousand wishes - krem miał niesamowicie gęstą konsystencję, fajnie nawilżał i cudownie, wieczorowo pachniał. Recenzja KLIK


15. Podkład True Match, L'Oreal - podkład dawał świetne, aksamitne wykończenie, ładnie matował i idealnie wtapiał się w skórę.

16. Maseczki w płachcie Snail/Red Ginseng/Pearl, Skin79 - maseczki wzbudziły we mnie mieszane uczucia. Leciutko nawilżały, w miarę dobrze się trzymały skóry, jednak były średnio nasączone.

17. Chłodząca maska na oczy, Garnier - maska po wcześniejszym włożeniu do lodówki wspaniale chłodziła i zminimalizowała opuchliznę wokół oczu

18. Nawilżająca maseczka+scrub kokos&mango, Eveline - maseczka miała śliczny zapach, fajnie peelingowała, wygładzała i nawilżała

19. Próbka balsamu Encanto Intense, Avon - balsam pachniał bardzo zmysłowo i kobieco. Szybko się wchłaniał i całkiem fajnie nawilżał.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
A teraz zapraszam na przegląd nowości kosmetycznych!





Na początku chciałam Wam pokazać cztery paczuszki kosmetyczne, które dostałam od kochanych dziewczyn z DressCloud jako prezenty urodzinowe. Jak widzicie paczuszki były wypchane po brzegi kosmetykami i różnymi akcesoriami <3 Będę miała co testować przez najbliższy czas.


W czerwcu będąc w Rossmannie skusiłam się na kilka nowości od Isany. Kupiłam:
- piankę do golenia Candy Sky
- mój ukochany żel pod prysznic Sun Ozon
- żel pod prysznic Lovely Coco
- odżywkę do włosów o zapachu bzu i truskawek
- szampon do włosów o zapachu bazylii z mango


A tutaj ciąg dalszy moich zakupów z Rossmanna. Skusiłam się na kapsułki z retinolem na noc od Isany, pastę do twarzy od Ziaja, mydło w płynie Breezy Ocean od Isany, piankę do higieny intymnej Facelle oraz żel pod prysznic Lama od Laq.


Moje kolejne zakupy pochodzą z Hebe. Uzupełniłam swoje zapasy suchych szamponów od Batiste oraz antyperspiratów Nivea. 


Kolejne nowości kosmetyczne pochodzą z Avon. Skusiłam się na dwa nowe płyny do kąpieli o zapachach: malina z czarną porzeczką oraz kwiat tiare i peonia. Dodatkowo włożyłam do koszyka lakier do paznokci o ślicznym fioletowo-różowym kolorze, wodę toaletową Love in Portofino, oliwkową maskę do włosów, a jako gratis dostałam próbkę żelu pod prysznic.


W czerwcu wybrałam się do Yves Rocher, żeby odebrać prezent urodzinowy, którym był waniliowy żel pod prysznic. Dodatkowo kupiłam sobie krem do rąk z serii Monoi oraz dwa szampony: odbudowujący i przywracający blask.


Kolejna część moich urodzinowych prezentów. Dostałam czekoladowy zestaw do ciała, w skład którego wchodzą: sól do kąpieli, kula do kąpieli, peeling do ciała oraz czekoladowe mydełko. Dodatkowo otrzymałam krem po opalaniu Bioderma oraz krem do ciała o zapachu mango. 


I na koniec paczka pełna kosmetyków od Equilibra, którą dostałam w ramach Programu Testerek Equilibra. W paczce znalazłam kosmetyki idealne na lato: 
- krem do opalania w tubce SPF 30 
- aloesowy sztyft przeciwsłoneczny SPF 50
- aloesowy krem przeciwzmarszczkowy
Wszystkie kosmetyki ogromnie mnie zaciekawiły.

Wpadło Wam coś w oko?

2 komentarze:

  1. Znam kilka produktów z denka. Deo garniera kiedyś uwielbiałam, ale z czasem zaczął mnie podrażniać, nie chronił tak dobrze i niszczył ubrania. Płyn Garniera i zapach c-thru to powiedziałabym takie klasyki, a u mnie nie zrobiły wrażenia. Były dobre, ale nie było jakiegoś wow.

    OdpowiedzUsuń