Denko#grudnia oraz przegląd nowości

21:53:00 Szafa Zapachów 13 Comments

Hej kochani!
Witam Was w nowym roku! Mam nadzieję, że poprzedni rok był dla was łaskawy, ale także że ten obecny będzie jeszcze lepszy <3 Czas w końcu rozliczyć się z poprzednim rokiem, więc zapraszam was na denko grudnia oraz na przegląd nowości kosmetycznych!


1. Arbuzowa odżywka do włosów, Garnier - odżywka super wygładzała i nawilżała, a do tego pięknie pachniała arbuzem. Recenzja KLIK

2. Szampon do włosów makadamia&orange, Isana - szampon pięknie pachniał, bardzo dobrze mył i nie plątał włosów. Recenzja KLIK

3. Suchy szampon Fresh, Batiste - niestety, ten konkretny suchy szampon kompletnie się u mnie nie sprawdził. Można było na raz zużyć pół opakowania, a włosy nadal wyglądały bardzo brzydko :/


4. Nawilżający krem do stóp, Vianek - krem szybko się wchłaniał i przyjemnie nawilżał stopy. Dodatkowo miał całkiem przyjemny zapach

5. Żel do mycia ciała i rąk grejpfrut&zielona herbata, Laq - żel używałam jako mydło do rąk. Było bardzo delikatne, dobrze pielęgnowało dłonie i miało bardzo subtelny zapach grejpfruta

6. Balsam do ciała z masłem shea i olejkiem z drzewa sandałowego, Love Beauty And Planet
- ten balsam to moje odkrycie poprzedniego roku! Balsam miał bardzo lekką konsystencję, cudownie nawilżał i przepięknie, sensualnie pachniał <3 

7. Woda perfumowana Viva la Vita, Avon - jeden z piękniejszych zapachów od Avon <3 Był bardzo dziewczęcy, kwiatowy i delikatny. Recenzja KLIK

8. Woda perfumowana La Buena Vida, Luxure - zapach był bardzo mocny i trwały. Był niesamowicie podobny do oryginałów La vie est belle <3 Recenzja KLIK

9. Żelowa maseczka do twarzy, Soraya Glam Oils - maseczka świetnie nawilżyła moją cerę, a także pięknie ją wygładziła. Dodatkowo miała śliczny, brzoskwiniowy zapach

10. Maseczka przeciwzmarszczkowa, Eveline - maseczka fajnie odżywiła moją cerę

11. Próbka balsamu do ciała Encanto Irresistible, Avon - balsam miał bardzo intensywny i perfumowany zapach, ładnie się wchłaniał i dobrze nawilżał

12. Maseczka do twarzy, peeling do rąk, Duetus, Rosadia - oba produkty pochodzą z zeszłorocznego kalendarza adwentowego. Były to bardzo przeciętne kosmetyki i raczej nie sięgnę po ich pełnowymiarowe opakowania

13. Mini płyn do kąpieli Arbuz, H&M - płyn zrobił mnóstwo piany, ładnie pachniał i nie wysuszał skóry

14. Puder do twarzy, Sensique - puder dawał ładne wykończenie make-up i dawał fajny efekt matu

15. Podkład, Eveline - mój ulubiony podkład, który daje ładne, matowe wykończenie

16. Próbki kremów do twarzy, Vianek i kremu pod oczy, Sylveco - wszystkie kremy fajnie nawilżały i wygładzały

17. Szampon, żel pod prysznic i płyn do kąpieli 3w1, Pinio - płynu używałam głównie jako żelu pod prysznic. Ładnie się pienił i miał przyjemny zapach

18. Żel pod prysznic Sun Ozon, Isana - żel miał śliczny, wakacyjny zapach, super się pienił i świetnie mył

19.Brzoskwiniowy żel pod prysznic, Le Petit Marseillais - żel ślicznie pachniał, dobrze mył i fajnie pielęgnował skórę

20. Żel pod prysznic morela&mango, Nivea - żel miał bardzo świeży i egzotyczny zapach, był wydajny i dobrze mył

21. Żel pod prysznic drewno sandałowe z przyprawami, Dove - żel był bardzo gęsty, jednak pięknie pachniał i wspaniale pielęgnował ciało. Recenzja KLIK


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

A teraz czas na przegląd nowości!


Będąc w Rossmannie uzupełniłam swoje zapasy podkładów do twarzy. Tym razem skusiłam się na firmę Eveline i L'Oreal. Dodatkowo sięgnęłam po balsam brązujący Eveline oraz dwa nowe kremy do rąk z holo pyłkiem. 


Skorzystałam też z fajnej promocji w Rossmannie na świeczki świąteczne i skusiłam się na tą o zapachu płatków śniegu z kuligiem, jednak dla mnie pachnie ona miętowymi cukierkami, połączonymi ze słodkimi ciasteczkami. Dodatkowo kupiłam dwa opakowania płatków pod oczy Isany.


W grudniu wpadłam też do Hebe i kupiłam sobie nowość Laq, którą jest odżywczy szampon do włosów o zapachu piwonii, a także dwie maseczki do twarzy Miya, na które miałam już od dawna ochotę. 


Moja kolejna wizyta w Rossmannie zakończyła się przyniesieniem do domu świątecznego zestawu do mycia marki Yope. W skład zestawu weszły: mydło do mycia rąk i żel pod prysznic o zapachu zimowych bakalii.


Kolejnymi nowościami grudnia są moje świąteczne prezenty: cukrowy peeling do ciała Ziaja, żel pod prysznic o zapachu czarnej herbaty z egzotycznymi owocami oraz zestaw trzech kosmetyków o świeżym zapachu w skład którego wchodzą: peeling do ciała, masło do ciała oraz sól do kąpieli. 


I dalej moje świąteczne prezenty :D Dostałam bardzo fajny zestaw kosmetyków, w skład którego weszły: krem do rąk o ślicznym zapachu bawełny, waniliowy żel pod prysznic, waniliowy peeling do ciała, czerwony lakier do paznokci oraz woda toaletowa o zapachu kwiatu wiśni.


I moje ostatnie prezenty, które w najbliższych dniach zacznę czytać <3 Dostałam trzy, świetne książki:
- Ta, która zawiniła
- Martwy Sad
- Dom Głosów

Na koniec moje ostatnie łupy z wyprzedaży w Rossmannie. Kupiłam wiele ozdób na choinkę za 1zł, czapkę mikołaja, wstążki do ozdabiania prezentów oraz świąteczny ręcznik kuchenny <3 

Wpadło Wam coś w oko?

13 komentarzy:

  1. U Ciebie jak zawsze i ciekawe denka i ciekawe nowości. Wszystkiego najlepszego w 2022 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem imponująca ilość jednych i drugich :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę wypróbować tą odżywkę arbuzową do włosów. Teraz staram się ograniczyć zakupy a zużywać to co mam

    OdpowiedzUsuń
  4. takie nowości to by mnie na maksa cieszyły !

    OdpowiedzUsuń
  5. Z denka znam podkład eveline i wyjątkowo mi nie podszedł. Natomiast z nowości znam maski miya - różowa to hit! Niebieska.. mniej udana :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ten podkład jest moim ulubieńcem :D A masek Miya byłam już od dawna bardzo ciekawa <3

      Usuń
  6. Wiecie jak to jest :) Jednej podkład służy a drugiej nie. Wszystko zależy od rodzaju cery, pielęgnacji, trybu życia... U mnie ten podkład też się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń