Denko#września oraz przegląd nowości

19:57:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochani!
Z lekkim opóźnieniem ale w końcu przychodzę do Was z denkiem września oraz z przeglądem nowości kosmetycznych. Udało mi się zużyć całkiem sporo kosmetyków, jednak równocześnie sporo mi ich przybyło. Zapraszam dalej!


1. Antycellulitowy peeling myjący do ciała porzeczka&trawa cytrynowa, Perfecta - peeling sprawdził się u mnie świetnie. Miał przepiękny, świeży zapach, drobinki peelingujące były w sam raz, a ciało po jego użyciu było jedwabiście gładkie

2. Żel pod prysznic nourishing, Dove - żel był bardzo gęsty, a także było go bardzo ciężko zmyć z ciała, jednak miał bardzo delikatny i mydlany zapach, a także fajnie nawilżał

3. Peeling pod prysznic kandyzowana pomarańcza&solony karmel, Isana - przecudny zapach, wspaniałe działanie peelingujące, a także świetne efekty po jego użyciu. Recenzja KLIK

4. Krem do ciała lotos+olej ryżowy, Bielenda - krem miał przepiękny, delikatny zapach, bardzo szybko się wchłaniał i pozostawiał skórę jedwabiście gładką

5. Krem Booster, Perfecta - krem miał naprawdę śliczny, niemęczący zapach. Bardzo szybko się wchłaniał i wspaniale nawilżał, a  także ładnie ujędrniał skórę. Na pewno do niego wrócę

6. Masło do ciała Warm Vanilla, The Body Shop
- balsam miał niesamowicie słodki i intensywny zapach. Wchłaniał się bardzo szybko i całkiem dobrze nawilżał



7. Mini płyn micelarny, Isana - płyn gości u mnie bardzo często i jeszcze nigdy się na nim nie zawiodłam. Świetnie zmywa makijaż, przy czym nie podrażnia

8. Płyn micelarny 4w1, BingoSpa - płyn był bezzapachowy, delikatny dla skóry i bardzo dobrze zmywał makijaż

9. Mini żel pod prysznic Yunnan, Yope - żel miał delikatny i świeży zapach, ładnie się pienił i dobrze mył

10. Woda tonizująca nawilżająco-kojąca śliwka kakadu, jaśmin i mango, Bielenda - ta woda to moje ostatnie odkrycie! Miała wspaniały zapach, super odświeżała i oczyszczała. Recenzja KLIK

11. Woda micelarna z wodą kokosową, zieloną herbatą oraz trawą cytrynową, Bielenda - zapachowo dominowała tu trawa cytrynowa, która była bardzo intensywna, jednak działanie wody było bardzo fajne, dobrze zmywała makijaż i nie podrażniała. Recenzja KLIK
 

12. Mydło do rąk róża&peonia, Linda - mydełko miało bardzo przyjemny zapach, ładnie myło i fajnie się pieniło

13. Peelingi do ciała w saszetce, Bielenda - peelingi były naprawę mocnymi zdzierakami, a ich zapachy były po prostu cudowne <3 Na pewno do nich wrócę <3 Recenzja KLIK

14. Mgiełka do twarzy, By Nature - mgiełka miała bardzo przyjemny, różany zapach, fajnie odświeżała i tonizowała

15. Woda termalna, La Roche-Posay - bardzo lubię wracać do tego kosmetyku, woda jest bezzapachowa, wspaniale odświeża i nawilża

16. Oczyszczająca maseczka do twarzy, Yves Rocher - maseczka świetnie oczyszczała i wygładzała buzię. Miała ledwo wyczuwalny zapach, który w niczym nie przeszkadzał, a także była całkiem wydajna jak na tak małe opakowanie

17. Szampon do włosów truskawka&banan, Shauma - szampon miał przepiękny zapach koktajlu owocowego, był mało wydajny, jednak bardzo dobrze oczyszczał skórę głowy

18. Peeling do twarzy, Yves Rocher - uwielbiam ten kosmetyk! To już moje 2 opakowanie i na pewno nieostatnie. Peeling świetnie oczyszcza, ma świetną konsystencję i śliczny zapach

19. Bazy pod makijaż, Bielenda - bazy sprawdziły się u mnie naprawdę fajnie. Szybko się wchłaniały, wyrównywały koloryt, a także długo utrzymywały podkład na buzi

20. Podkład Selfie Time 04, Eveline - podkład sprawdził się u mnie świetnie. Pięknie wtapiał się w cerę, super nawilżał, przy czym pięknie matowił

21. Świeczka Mango, Kringle Candle - zapach tej świeczki to jakaś petarda! 100% mango <3 Dodatkowo aromat był niesamowicie trwały, a sama świeczka bardzo wydajna

22. Maseczki do twarzy - we wrześniu zużyłam sporo maseczek, w tym kilka od Eveline KLIK, czy od Bielendy. Każde praktycznie sprawdziły się u mnie świetnie

23. Próbki - w tym miesiącu zużyłam też kilka próbek kosmetyków do twarzy i płatków pod oczy. Właściwie nie mam do czego się przyczepić. Wszystko sprawdziło się u mnie fenomenalnie!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
Teraz czas na przegląd nowości kosmetycznych!


Na początku września skorzystałam z promocji w Biedronce i kupiłam dwa zapasy mydła: mango i róża z peonią. Dodatkowo do koszyka wrzuciłam dwa rodzaje płatków pod oczy BeBeauty i dwie nowości od Eveline: krem do twarzy Japan Essence oraz płynne płatki pod oczy.


Zrobiłam też małe zakupy w Rossmannie i Naturze. Skusiłam się na kilka kosmetyków Bielendy. Kupiłam moje dwa ulubione mini płyny micelarne, brzoskwiniowy krem do twarzy i brzoskwiniową piankę do twarzy, a także żel do mycia twarzy.


Postanowiłam zaopatrzyć się w nowe kolorki hybryd i tym razem postawiłam na firmę Kabos, która do tej pory była mi nieznana. Wybrałam kolory: 
- Old Gold 009
- Jam 011
- Sweet Cherry 020
- Frozen Snow 002
- Best Memory 008
- I See You 040


We wrześniu skusiłam się też na dwie gazety Zwieciadło. W jednej jako dodatek złapałam odżywczy krem pod oczy Vianek, a w drugiej dwie odżywki do paznokci od Bielenda.

Udało mi się też dostać do testów Wizaż. Tym razem w moje ręce wpadła płynna odżywka do włosów działająca już w 8 sekund od L'Oreal Elseve. 


Skorzystałam też z promocji na wysyłkę za 1zł na olx i kupiłam sobie dwa zapachy od Avon praktycznie za bezcen. Skusiłam się na mój ukochany zapach Eve Alluring oraz na nowość jaką jest Eve Embrace. Oba zapachy są naprawdę piękne <3


Odwiedzając Naturę natrafiłam na przepięknie pachnące żele pod prysznic od Bielendy. Wydaje mi się, że są to jakieś nowości firmy, więc ani chwili się nie zastanawiałam i wzięłam dwa <3 Jeden o zapachu arbuza z bananem, drugi borówki z kiwi. Zaopatrzyłam się też w mały krem kokosowy marki Botanic, jestem go bardzo ciekawa. 


Moja kolejna wizyta w Biedronce :D Tym razem skusiłam się na dwa peelingi do ciała marki Be Beauty o zapachach pomarańcza&aloes i awokado&aloes oraz na kokosowy szampon do włosów NiuQi. 


We wrześniu odwiedziłam też Rossmanna i wzbogaciłam się o: płyn do higieny intymnej Facelle, mydło w piance Palmolive, mydło w płynie Luksja, maskę do włosów o zapachu papai oraz świeczkę zapachową Bolsius. 


Będąc w Hebe wrzuciłam do koszyka kilka ciekawych rzeczy: brzoskwiniowy płyn micelarny Bielenda, moje ulubione płatki pod oczy Perfecta, chłodzącą maseczkę do twarzy Bielenda, malinową maseczkę Bielenda, beztłuszczową maseczkę Bielenda oraz oczyszczający mus do mycia twarzy Laq. 


Mój kolejny napad na Rossmanna. Tym razem skusiłam się na kilka rzeczy z wielkiej wyprzedaży. Kupiłam: mydło w płynie Palmolive, kokosowe mydło w płynie Dove, 2x mini płyny micelarne Soraya, mini krem pielęgnacyjny ze słodkimi migdałami Lavera, balsam do ciała o zapachu owsa Nivea oraz zabieg regenerujący do dłoni w saszetce Perfecta.


Na koniec jeszcze moje wrześniowe zamówienie z Avon. Kupiłam sobie trzy nowe żele pod prysznic z serii Sensen o bajecznych zapachach: mleczka kokosowego i malin, maślanki z kakao, mleka owsianego i chabru <3 Dodatkowo kupiłam sobie ogromne opakowanie mojego ukochanego żelu Aloha Monoi oraz jabłkowy żel pod prysznic, a do tego lawendowy krem do stóp <3 


Z niekosmetycznych rzeczy chciałam Wam pokazać moje zamówienie na stronie ecarla.pl. Skusiłam się na duże kolczyki z pereł oraz na perłowy naszyjnik. Do tego wzięłam wiszące kolczyki w kształcie serca oraz delikatne kolczyki ze stali szlachetnej z kolorowymi kamieniami. Bardzo lubię biżuterię tej firmy i chętnie robię u nich co jakiś czas zakupy :D

Coś Wam wpadło w oko?

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe denko i nowości :) Niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo udało Ci się zużyć. Ciekawią mnie te nowe żele z Avonu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są świetne <3 Jestem w trakcie ich testów i sprawdzają się super :D

      Usuń
  3. Znam z serii eco nature bielenda peeling w białej wersji oraz płyn - oba były słabe. Za to miałam maseczki - ice ice i malinową i obie super!
    Zapraszam do siebie, nawet dziś napisałam post o masce bielenda ice ice i innych wersjach z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore denko i tak samo zakupy:)

    OdpowiedzUsuń