Pożegnanie lata z kosmetykami Isana

23:19:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Hej kochani!
Za oknem buro i zimno, więc to znak że czas pożegnać się z latem. Jednak ja się z nim nie żegnam jeszczem całkowicie. W swojej kosmetyczce mam kilka świetnych kosmetyków, które są niesamowicie letnie. Ich zapachy i wygląd potrafią przywołać uczucie ciepłych promieni słonecznych na skórze. A mowa tu o kosmetykach od Isany. Zapraszam na ich recenzję!


Pianka do golenia Sun Ozon, Isana
Pianka pochodzi z letniej edycji limitowanej, jednak dziś widziałam ją jeszcze na sklepowych półkach w Rossmann, więc śmiało możecie się w nią jeszcze zaopatrzyć :D Gdyby nie to, że mam jej jeszcze jedno opakowanie w swoich zapasach, to na pewno bym ją kupiła :D Jej koszt to tylko 4,99zł, a działanie jest porównywalne do o wiele droższych tego typu produktów. Pianka mieści się w 150ml opakowaniu. Ma śliczną, letnią grafikę, przywołującą na myśl słońce i plażę. I powiem Wam, że tak właśnie pachnie! Czuć tu plażę i krem do opalania. Coś świetnego! Do tego super ułatwia golenie, delikatnie zmiękcza włoski i chroni przed wszelkimi podrażnieniami. Dodatkowo pianka jest bardzo wydajna i nie trzeba jej wiele na jedno użycie.


Szampon macadamia&orange, Isana
Gdy tylko zobaczyłam ten szampon na sklepowych półkach, od razu wiedziałam że muszę go mieć! Mieści się on w 250ml opakowaniu, w którym dokładnie widać ile kosmetyku nam jeszcze zostało, co bardzo lubię. Szampon ma troszkę rzadką konsystencję, jednak nie jest to aż tak uciążliwe w codziennym jego stosowaniu. Kosmetyk ładnie myje, robi sporo piany i super oczyszcza skórę głowy. Nie podrażnia i nie powoduje plątania się włosów. Jego zapach to już w ogóle bomba! Szampon pachnie dla mnie pomarańczowymi delicjami, jest tak apetyczny, że naprawdę można się rozmarzyć i zgłodnieć. Dodatkowo ten piękny aromat zostaje przez jakiś czas na włosach <3 A jego cena to tylko 8,99zł.



Peeling pod prysznic Sweet&Salty kandyzowana pomarańcza&solony karmel
Uwielbiam peelingi do ciała pod każdą postacią. Tym razem skusiłam się na peeling pod prysznic, czyli na łagodniejszą wersję peelingu. Mieści się on w 200ml tubce. Ma konsystencję typową dla żeli pod prysznic, nie spływa z ciała i daje się ładnie po nim rozprowadzić. Co mnie w nim zdziwiło, to to że peeling ma całkiem spore ziarenka peelingujące i naprawdę mocno oczyszcza i masuje skórę. Po jego użyciu skóra jest mięciutka i niesamowicie gładka w dotyku. Dodatkowo jego zapach to jakieś cudo! Słodziutki, pomarańczowy i też trochę jak delicje aromat. Dla mnie świetny <3 A cena tego cuda to tylko 6zł!



Żaden z tych trzech kosmetyków mnie nie zawiódł. Od dawna bardzo lubię kosmetyki marki Isany. Są one niesamowicie tanie, a niczym nie odbiegają od tych z wyższych półek. Co więcej, mają przecudne zapachy, dzięki którym pozwalają na przedłużenie lata <3

8 komentarzy: