Żel myjący do twarzy, Biolaven

19:10:00 Szafa Zapachów 10 Comments

Hej kochani!
Ostatnio zdenkowałam bardzo fajny żel do mycia twarzy, więc dziś czas podzielić się z Wami moją opinia na jego temat. Dziś w roli głównej: żel myjący do twarzy firmy Biolaven.



Od producenta:

Nawilżająco-odświeżający żel do mycia twarzy, delikatnie, ale skutecznie oczyszcza skórę z wszelkich zabrudzeń i makijażu. Łagodne detergenty i fizjologiczne pH gwarantują zachowanie naturalnej bariery lipidowej, a dodatek oleju z pestek winogron zapobiega wysuszeniu. Olejek eteryczny z lawendy, symbol Prowansji, znany jest ze swoich antyseptycznych i odświeżających właściwości. Systematyczne stosowanie pozwala cieszyć się czystą i promienną skórą. Przebadany dermatologicznie, hypoalergiczny.



Moja opinia:

Żel mieści się w 150ml opakowaniu z pompką. Ma bardzo przyjemną, lekko żelową konsystencję. Żel jest przeźroczysty, a jego zapach to po prostu cudo. Lawenda zmieszana z zapachem winogron działa niesamowicie relaksująco i odprężająco. Spokojnie mogę powiedzieć, że jest to jeden z moich ulubieńców wśród żeli do mycia twarzy. A to dlatego, że wspaniale myje buzię, domywa resztki makijażu, odświeża i nie wysusza. Przy mojej tłustej cerze naprawdę zdał egzamin. Daje mi wszystko czego potrzebuję, jest naprawdę świetny <3 Przy stosowaniu go dwa razy dziennie - rano i wieczorem, starczył mi na ok miesiąc.


Dostępność:
Hebe, drogerie internetowe
150ml/16zł

10 komentarzy:

  1. Bardzo przyjemny żel, lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten żel i miło go wspominam. Ma cudowny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojej skórze niestety nie do końca przypadł do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i nie lubiliśmy się, zwłaszcza zapach mi nie pasował i utrudniał używanie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach niestety jest dosyć intensywny, więc rzeczywiście nie każdemu może przypaść do gustu :/

      Usuń
  5. Nie miałam tego żelu, ale widzę w komentarzach różne opinie o nim..

    OdpowiedzUsuń