Tonik do twarzy Głębokie Oczyszczenie, EcoLab

23:14:00 Szafa Zapachów 7 Comments

Hej kochani!
Dziś chciałam przedstawić Wam naprawdę świetny kosmetyk firmy, która do tej pory była dla mnie nieznana. EcoLab, bo o tej firmie mowa, ma wspaniały asortyment produktów o dobrych składach, a przy tym niesamowicie tanich. Dziś pod lupę biorę ich tonik do skóry tłustej i problemowej Głębokie O
czyszczenie. Zapraszam!



Od producenta:

Tonik do skóry tłustej i problemowej głębokie oczyszczenie - zawiera ponad 95% komponentów roślinnych - olejek lawendowy, woda morska, ekstrakt z oczaru wirginijskiego, ekstrakt z irysu i szałwi, proteiny ryżowe.



Moja opinia:
Tonik znajduje się w 200 ml opakowaniu, zamykanym na zamknięcie typu „press”. Zdecydowałam się na tonik przeznaczony do skóry tłustej i problemowej, bo potrzebowałam czegoś co pomoże mi złagodzić mocne świecenie się buzi oraz czegoś co ładnie oczyści moją cerę. Powiem Wam, że jestem naprawdę pod wrażeniem tego co robił ten kosmetyk. Świetnie oczyszczał z resztek makijażu, ładnie tonizował i dawał przyjemne uczucie nawilżenia. Po jego użyciu buzia była niesamowicie gładka w dotyku, a wydzielanie sebum rzeczywiście było zredukowane. Dodatkowo tonik fajnie odświeżał dzięki swojemu cudnemu zapachowi. Wyczuwałam tam mieszankę różnych kwiatów, jednak jak dla mnie dominowały tam frezje z irysami. Coś pięknego <3


Dostępność:
Natura, drogerie internetowe
200ml/10zł

7 komentarzy:

  1. Jakiś czas temu patrzyłam na ten tonik, ale w ostateczności zamówiłam coś innego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie gorąco Ci go polecam, jest naprawdę świetny <3

      Usuń
  2. Nie miałam okazji używać tego toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam tego i ogólnie nie używam za bardzo toników

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam wiele dobrego o tej piance, na pewno sobie kupię <3

    OdpowiedzUsuń