Ekskluzywna pielęgnacja twarzy z Cellabic

19:36:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Hej kochani!
Przez ostatnie kilka miesięcy intensywnie testowałam produkty do twarzy firmy Cellabic. Było to moje pierwsze zetknięcie z tą firmą i powiem Wam, że ich niektóre produkty naprawdę mocno mnie zainteresowały. Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziły? Zapraszam!


Testowałam trzy produkty:

- peeling enzymatyczny 
- serum rewitalizujące
- krem przeciwtrądzikowy

Peeling enzymatyczny


Peeling enzymatyczny to preparat o działaniu złuszczającym, dając natychmiastowy efekt wygładzenia i rozświetlenia skóry już po pierwszej aplikacji. Przeznaczony do każdego rodzaju skóry, również delikatnej, wrażliwej i naczyniowej. 

Peeling znajduje się w 30ml, szklanym słoiczku z pipetką. Jest to bezzapachowy produkt o bardzo rzadkiej, wręcz wodnistej konsystencji. Należy nałożyć go na uprzednio umytą twarz. Zgodnie z zaleceniami producenta peeling trzymałam na buzi od 7 do 10 minut. Po tym czasie zdążył się praktycznie wchłonąć w skórę i był prawie niezauważalny na twarzy. Po zmyciu go, buzia była pięknie wygładzona i rozświetlona. Naprawdę wszelkie niedoskonałości zostały ładnie złagodzone, a koloryt wyrównany. Peeling sprawdził się u mnie świetnie!
30ml/149zł KLIK

Serum rewitalizujące


Innowacyjny kosmetyk pielęgnacyjny odmładzający i regenerujący powierzchnię skóry. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji do przesuszonej, pozbawionej blasku cery dojrzałej, z płytkimi zmarszczkami i niedoskonałościami. 


Serum znajduje się w 30ml, szklanym słoiczku z pipetką. Serum tak jak peeling jest bezzapachowe, jednak ma już bardziej treściwą konsystencję. Serum zawsze używałam pod krem do twarzy na noc. Na początku jego stosowania miałam dziwne wrażenie lepkości na twarzy. Czułam, że serum pozostawia po sobie taką nieprzyjemną warstwę, jednak z czasem to ustąpiło, a może po prostu przyzwyczaiłam się do tego uczucia? Na pewno mogę powiedzieć, że serum nie było tłuste, więc poduszka się nie brudziła :D Po regularnym stosowaniu tego produktu moja buźka stała się bardziej jędrna i nawilżona. Otrzymałam od niego wszystko czego potrzebowałam.

30ml/149zł KLIK

Krem przeciwtrądzikowy


Krem Laktea dedykowany jest osobom, które bezskutecznie zmagają się z nasilonym problemem trądzikowym. Wyjątkowo skuteczna i wydajna formuła sprawdza się w walce z trądzikiem pospolitym jak i trądzikiem dorosłych, również u osób, które zawiodły się skutecznością doustnych preparatów oraz maści i kremów dostępnych na receptę. Działanie preparatu skupione jest na regulacji naturalnego mikrobiomu skóry, zwężaniu porów i regulacji złuszczania naskórka oraz przyspieszeniu gojenia się zmian trądzikowych. Produkt zmiejsza ilość wyprysków, działa kojąco-łagodząco i zapobiega błyszczeniu się skóry.Krem można stosować na skórę objętą zmianami trądzikowymi na powierzchni całego ciała. 

Krem znajduje się w 50ml opakowaniu z pompką typu airless. Stosowałam go codziennie na noc, na serum do twarzy. Krem był kompletnie bezzapachowy, miał bardzo przyjemną konsystencję i szybko się wchłaniał. Najważniejsze było dla mnie to, że kompletnie nie podrażniał, ani nie powodował żadnego wysypu na twarzy, jak to czasem u mnie bywa przy stosowaniu różnych kremów do twarzy. A jak było z działaniem? Producent obiecuje nam dużo, można wręcz pomyśleć, że ten krem to takie antidotum na trądzik. Niestety, ja jakichś szczególnych efektów nie zauważyłam. Krem co prawda nic złego mi nie zrobił, ale też jakoś specjalnie z trądzikiem sobie nie poradził. Na pewno przyjemnie koił i leciutko zmniejszał zaczerwienienia. 
50ml/119zł KLIK


Podsumowując, jestem zadowolona z każdego z tych trzech kosmetyków. Ich działania spełniły moje oczekiwania, no może z wyjątkiem kremu do twarzy. Niemniej jednak chętnie przetestowałabym ich inne kosmetyki, tylko troszkę odstrasza mnie ta wysoka cena :/ 


Mieliście już okazję używać kosmetyków firmy Cellabic?

8 komentarzy:

  1. Mnie jakoś specjalnie nie kuszą ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie mają całkiem ciekawe produkty w swojej ofercie, tylko ta cena :/

      Usuń
  2. Znam całe trio i krem był świetny, ale reszta jak dla mnie buble ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mają całkiem ciekawe produkty w swojej ofercie :)

      Usuń
  4. Koniecznie coś od nich przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń