Podkład Naked Skin Match, Revers Cosmetics

16:32:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Witajcie!
Dla większości kobiet znalezienie podkładu idealnego graniczy z cudem. Często mamy problem z dopasowaniem odpowiedniego koloru, czy też po prostu trudno nam właściwie dobrać podkład dla potrzeb naszej cery. Jakiś czas temu w moje ręce wpadł podkład Naked Skin Match firmy Revers Cosmetics. Czy w końcu on okaże się moim ideałem i spełni moje wszystkie oczekiwania? Odpowiedź znajdziecie poniżej, zapraszam!




Od producenta:
Matujący podkład polecany do każdego typu cery, szczególnie do mieszanej i tłustej. Kremowa formuła doskonale się rozprowadza zapewniając naturalny, długotrwały 10-godzinny makijaż z natychmiastowym efektem pudrowego zmatowienia. Gwarantuje mocne krycie bez efektu maski. Idealnie stapia się ze skórą ukrywając rozszerzone pory, matując strefę T, nawilżając pozostałe partie twarzy. Pozostawia cerę jednolicie matową, wygładzoną, nie obciążoną. Zapewnia świeży, promienny wygląd. Nie pozostawia smug i grudek, dobrze się rozprowadza.



Moja opinia:Podkład znajduje się w 30ml, szklanym opakowaniu z pompką. Zdecydowałam się na odcień o numerze 01 Classic Ivory. Jest to najjaśniejszy numer z całej gamy kolorystycznej, ale dla mnie i tak jest zbyt ciemny jak na tą chwilę :/ Jednak sądzę że w lato, gdy będę bardziej opalona będzie idealny :) Sam podkład ma bardzo gęstą konsystencję. Po wydobyciu go na rękę ukazują się małe grudki, jednak w momencie nakładania go na buzię znikają. Podkład ładnie się rozprowadza i niesamowicie matuje. Naprawdę, efekt matu jest przecudowny. Kompletnie nie trzeba używać potem pudru. Buzia wytrzymuje bez świecenia ok pół dnia, co u mnie jest świetnym wynikiem. Dodatkowo podkład bardzo ładnie kryje i nie podkreśla suchych skórek. Ja jestem z niego bardzo zadowolona, zwłaszcza patrząc na jego śmiesznie niską cenę (16,69zł). Kosmetyk jak najbardziej polecam osobom z cerą tłustą, bądź mieszaną.  





Dostępność:
16,69zł/30ml KLIK

Znacie podkłady tej firmy?

6 komentarzy:

  1. Jestem go bardzo ciekawa tylko te kolory ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety kolory są dosyć ciemne, ale w lato na pewno się fajnie sprawdzą :)

      Usuń
  2. Polubiłam kosmetyki Revers. Są bardzo tanie i całkiem fajne w działaniu :) Byleby tylko dobrać odpowiedni kolor dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą. Ich działanie za tak niską cenę jest świetne :D A odnośnie kolorów to racja, kwestia odpowiedniego doboru odcienia i będziemy zadowolone :D

      Usuń