Splash, Kringle Candle

22:10:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Witajcie!
Dziś przychodzę do Was z trochę luźniejszą recenzją, bo chciałam wam opowiedzieć o zapachu, który niesamowicie mnie urzekł w ostatnim czasie. Mowa tu o świeczce Splash od Kringle Candle. Zapraszam!

Od producenta:
Absolutnie orzeźwiający z wyrazistą nutą cytrusów . Rześki i odważny, wodnisty chłód Splash-a budzi i ożywia zmysły.

Moja opinia:
Świeczka jest bardzo wydajna. Topi się bardzo powoli, więc mogłam relaksować się przy tym pięknym aromacie przez kilka wieczorów. Jeśli lubicie zapach męskich perfum, to będzie to coś dla was. Zapach należy do tych lekkich. Nie męczy i nie powoduje bólu głowy. Czuć tu świeże, męskie perfumy. Tło stanowią cytrusy i morska bryza. Całość jest naprawdę bardzo orzeźwiająca.



Dostępność:

Goodies KLIK
52g/12zł

12 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo kusząco ta świeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie nie znam tego zapachu, ale czuję się skuszona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego zapachu nie znam, ale ogólnie Kringle lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tą kategorią zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że zapach by mi się spodobał. Miałam ich kilka świeczek i różne z nimi u mnie bywało te które nie sprawdzały się jako świeczki, poszły na woski i znacznie lepiej pachniały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też często je tak zużywam, wtedy moc zapachu jest lepsza :D

      Usuń
  6. Lubię męskie perfumy, ale akurat nie w świecach :)

    OdpowiedzUsuń