Olejki do włosów, Isana

22:42:00 Szafa Zapachów 7 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch bardzo fajnych olejków do włosów od Isany. Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziły, zapraszam dalej!



Olejek do włosów kokosowy
Zawiera oleje kokosowy i awokado. Pielęgnuje, odżywia i ułatwia rozczesywanie włosów. Nadaje włosom połysk i elastyczność. Działanie pielęgnacyjne: Lekki olejek do włosów ISANA Kokos zawiera formułę pielęgnacyjną z olejami kokosowym i awokado. Ma świeży zapach kokosowy. Zapewnia włosom odżywczą pielęgnację i ułatwia ich rozczesywanie, jednocześnie ich nie obciążając. W efekcie włosy są fantastycznie lśniące i elastyczne.

Olejek do włosów 2w1
Olejek Intensive do włosów długich i zniszczonych chroni przed wysoką temperaturą 230°C. Zawiera olej jojoba, który nadaje blasku końcówkom włosów. Ma zapach kwiatu migdałowca. Olejek pielęgnacyjny Isana Intensiv chroni włosy przed przegrzewaniem podczas suszenia i pielęgnuje je dzięki zawartości oleju jojoba. Ułatwia rozczesywanie włosów, jednocześnie ich nie obciążając. Olejek w łatwy sposób zamienia matowe i zmęczone włosy w lśniące i elastyczne.


Olejki znajdują się w 100ml opakowaniach. Ich szata graficzna jest bardzo przyjazna dla oka. Dodatkowo świetnie widać ile kosmetyku zostało w buteleczce. Niebieski olejek pięknie pachnie kokosem. Zapach jest bardzo subtelny i nie pozostaje na włosach zbyt długo. 
Olejek ma idealną konsystencję, typową dla tego typu kosmetyków. Najbardziej lubiłam używać go na jeszcze lekko wilgotne włosy. Aplikowałam 2-3 pompki na dłonie, rozsmarowywałam go, a następnie wgniatałam w końcówki włosów. Przy pierwszych użyciach moje włosy średnio z nim współgrały, jednak gdy znów dałam mu szansę, zakochałam się w nim <3 Olejek świetnie nawilżał, sprawiał że włosy stawały się sprężyste, a do tego pięknie podkreślał ich skręt. Dodatkowo nie obciążał ich.

Fioletowa wersja z olejkiem jojoba i kwiatem migdałowca to mój ulubienic spośród tej dwójki. Olejek miał przepiękny, subtelny, kwiatowy zapach. Był bardzo wydajny, zresztą jak i wersja kokosowa. Taka butelka starczyła mi na około rok regularnego używania! Tutaj olejek używałam już na całkowicie wyschnięte włosy. Lubiłam ten efekt który dawał moim włosom. Świetnie je wygładzał, nie było mowy o jakimkolwiek puszeniu się czy o rozdwojonych końcówkach. Czasami stosowałam go też przed sięgnięciem po suszarkę. Wtedy chronił moje włosy przed zbyt dużym wysuszeniem się. Jak dla mnie ideał <3

Oba olejki dostępne są w Rossmannie. Ich koszt to ok 9zł. Moim zdaniem naprawdę warto, bo są to mega tanie i wydajne produkty!

7 komentarzy:

  1. Żadnego z nich jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie dla moich włosów takie produkty ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś myślałam, że też się u mnie nie sprawdzą, jednak teraz nie wyobrażam sobie bez nich pielęgnacji moich włosów <3

      Usuń
  3. Jeszcze ich nie miałam, ale widzę różne opinie, więc zapewne kupię i sama sprawdzę jak się u mnie spisze taki olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tych olejków, ale od dawna mnie kusiły :)

    OdpowiedzUsuń