Jogurt do ciała Różowy Grejpfrut, The Body Shop

19:50:00 Szafa Zapachów 16 Comments

Hej kochani!
Z marką The Body Shop znam się od dawna. Uwielbiam ich masła do ciała i żele pod prysznic, jednak ostatnio postanowiłam wypróbować jeden z ich jogurtów do ciała o zapachu różowego grejpfruta. Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawił? Zapraszam dalej!


Od producenta:
Ten jogurt do ciała natychmiastowo się wchłonie w Twoją skórę zapewniając jej silne nawilżenie, a jednocześnie nie pozostawiając tłustej warstwy. Otuli ją świeżym, owocowo zapachem różowego grejpfruta. Po każdym użyciu będziesz się cieszyć się bardziej jedwabistą, miękką skórą. 100% produkt wegański.


Moja opinia:
Jogurt znajduje się w 200ml opakowaniu. Tuż po jego otworzeniu urzekł mnie jego piękny zapach. Jest tak świeży, soczysty, że aż chce się go wąchać i wąchać. Do tego zapach grejpfruta wspaniale orzeźwia, więc jogurt wspaniale sprawdza się rano po prysznicu. Ma bardzo lekką, żelową konsystencję, momentalnie się wchłania i nie pozostawia lepiej warstwy na skórze. Samo działanie jest dla mnie bardzo dobre. Ciało jest ładnie nawilżone i wygładzone.



Dostępność:
sklep The Body Shop KLIK
200ml/59,90zł


16 komentarzy:

  1. Bardzo lubiłam masełko różane tej marki, tego nie znam, ale na pewno pięknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grejpfrut pachnie tak autentycznie, że aż chciałoby się zjeść ten jogurt :D Różaną wersję wąchałam, jednak nieprzypadła mi do gustu :/

      Usuń
  2. Nie miałam jeszcze nic z The Body Shop, ale tym wpisem zachęciłaś mnie do zakupu tego jogurtu do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam maseł z The Body Shop ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam i kosmetyki od TBS i grejpfuty, więc musze mieć ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Aż chciałoby się go zjeść - tak pachnie i wygląda :D

      Usuń
  6. Kosmetyki tej marki pachną obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapach musi być cudowny, chętnie wypróbuję ten jogurt. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki wariant zapachowy jest w sam raz na cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń