Roślinna maska nawilżająca, Uzdrovisco

21:49:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Firma Uzdrovisco staje się coraz popularniejsza. Jestem w posiadaniu ich nawilżającej maski do twarzy i powiem Wam, że zrobiła na mnie duże wrażenie. Dziś czas na recenzję, ponieważ własnie zużyłam jej całe opakowanie i mam na jej temat trochę do powiedzenia.




Od producenta:
Fitoceutyczna maska stworzona dla każdej kobiety, niezależnie od wieku, która wie, że od nawilżenia zaczyna się wszystko co dobre dla skóry. Dlatego pragnie dostarczać skórze uderzeniowe dawki nawilżenia, które szybko poprawią stan skóry. Stawia na składniki naturalne, bo wie, że mają wielką moc nawadniania i zwężania porów skóry. Że dają nadzieję na odzyskanie komfortu, miękkości i gładkości. 


Moja opinia:
Jest to moje pierwsze zetknięcie z z firmą Uzdrovisco i na pewno nie ostatnie <3 Maska znajduje się w 50ml, szklanym słoiczku. Zabezpieczona jest folią, więc mamy pewność, że nikt nie wkładał tam wcześniej paluszków :p Jej zapach jest przepiękny! Świeży, kwiatowy, niesamowicie relaksujący. Kolor też jest przyjemny dla oko - żółciutki, jak po dodaniu kurkumy. Konsystencja maski jest bardzo rzadka, jednak to kompletnie nie przeszkadza w jej aplikacji na buźkę. Maska nie spływa z buzi, ładnie się jej trzyma przez te zalecane 20 minut. Po tym czasie lekko wysycha i to jest znak by ją zmyć z twarzy. Po tym całym rytuale buzia jest niesamowicie nawilżona, pięknie wygładzona i odżywiona. Znacznie lepiej wygląda i jest super zregenerowana. Jest to chyba pierwsza maska, która nie powoduje u mnie uczucia ściągnięcia i daje takie prawdziwe, 100% nawilżenie. Jestem pod jej ogromnym wrażeniem! <3


Dostępność:

Drogerie: Natura, Super-Pharm
50ml/40zł

12 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji poznać produktów tej marki i mam nadzieję, że uda mi się to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o! ja właśnie dopiero co zaczęłam testowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie ją wykończyłam i niewykluczone, że sięgnę po jeszcze jedno opakowanie :D

      Usuń
  3. Kolor taki musztardowy, ale jak mówisz że ładnie pachnie i działa to chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń