Paletka cieni Phenomenal Master Palette, Revers Cosmetics

21:28:00 Szafa Zapachów 16 Comments

Hej kochani!
Jakiś czas temu otrzymałam od Revers Cosmetics kilka nowości do makijażu, w tym paletkę cieni do powiek Phenomenal Master Palette. Dziś czas na jej recenzję!





Od producenta:

Paleta 12 cieni do powiek Phenomenal. Zestaw idealnie dobranych cieni do powiek, dzięki którym stworzysz makijaż zarówno dzienny, jak i wieczorowy. Intensywnie napigmentowane kolory oraz oryginalna kolorystyka zachęca do eksperymentowania i wyrażania siebie w dowolny sposób. Jedwabista formuła produktu sprawia, że cienie nie osypują się i są długotrwałe na skórze. Paletę charakteryzują cienie matowe, satynowe oraz metaliczne, które w makijażu oka tworzą spójną całość.



Moja opinia:
Do wyboru mamy dwie paletki w odmiennej kolorystyce. W moje ręce wpadła paletka o nazwie Phenomenal Rose. Zawiera ona piękne odcienie różu, beży i brązu. Dodatkowo jest wyposażona w lusterko oraz dodany jest do niej dwustronny pędzelek. Cienie są różne - z brokatem i bez, więc mamy spory wybór w kwestii makijażu. Można ich użyć do dziennego, jak i wieczornego make-up. Ich pigmentacja jest bardzo dobra, cienie utrzymują się na powiece bez problemu przez cały dzień. Jak dla mnie ta paletka jest świetna :)





Dostępność:
9g/25,50zł
KLIK


16 komentarzy:

  1. Wow, super się prezentuje i zawiera wszystkie moje ulubione kolory w dziennym makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kolory bardzo dla mnie! genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się kolorystyka tej paletki, takie "moje" kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są świetne, myślę że wielu osobom by pasowały :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. If you're looking to lose kilograms then you absolutely have to start using this totally brand new tailor-made keto diet.

    To produce this service, licensed nutritionists, fitness couches, and professional chefs united to develop keto meal plans that are efficient, convenient, price-efficient, and enjoyable.

    Since their grand opening in early 2019, hundreds of clients have already transformed their figure and health with the benefits a certified keto diet can offer.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones given by the keto diet.

    OdpowiedzUsuń