Crackling Wood Fire, Yankee Candle

14:30:00 Szafa Zapachów 14 Comments

Witajcie!
Dziś miałam ochotę na otulający, pełen ciepła i odrobiny świąt zapach. Mój wybór padł na wosk Crackling Wood Fire od Yankee Candle. Jesteście ciekawi tego zapachu? Zapraszam dalej!




Od producenta:
Rodzinne wspomnienia ujęte w słodkim zapachu wanilii, dopełnionej nutami drzewa cedrowego i gałki muszkatołowej ze szczyptą złocistego bursztynu.



Moja opinia:
Na samym początku muszę Wam powiedzieć, że jest to mój ulubiony zapach spośród wszystkich wosków <3 Jest po prostu obłędny! Producent pisze, że wanilia gra tu główną rolę, a drzewo cedrowe i gałka muszkatołowa stanowią tylko tło. Nie mogę się z tym zgodzić. Moim zdaniem wanilia jest tu tylko słodkim ale niemęczącym dopełnieniem, natomiast reszta gra główne skrzypce. Zapach jest lekko męski, jednak w taki ciepły, otulający sposób. Czuć tu świeżo rozpalone ognisko i gdzieś w oddali wanilię. Całość tworzy kremową kompozycję. Gdy zamykam oczy i wącham ten wosk od razu mam przed oczami śnieżną zimę, ciepło płynące z kominka i roztaczającą się wokół rodzinną atmosferę. A jak jest z trwałością? Dla mnie jest idealna, zapach nie męczy i nie powoduje bólu głowy, jednak przez długi czas jest obecny w pomieszczeniu w postaci delikatnego aromatu.


Dostępność:
Goodies
22g/9zł

14 komentarzy:

  1. Miałam okazję palić ten zapach i dla mnie jest bardzo jesienny, ciężki, męski i kolejny raz na pewno nie zagości ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam, zapach kompletnie nie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio bardzo się przekonuję do tego typu zapachów :)

      Usuń
  3. Ten zapach akurat nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mógłby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podejrzewam że byłby zbyt ciężki jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jest to zapach z kategorii tych ciepłych i ciężkich, więc nie każdemu może przypaść do gustu :)

      Usuń
  6. Takie aromaty mnie niestety przytłaczają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi takie ciężkie zapachy, ale całe szczęście jest duży wybór zapachów :D

      Usuń
  7. musiałabym go sama wypróbować, aby ocenić, czy przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń