Odżywczy płyn micelarny i tonik 2w1, Vianek

15:27:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Dziś zapraszam Was na recenzję kosmetyku firmy Vianek, z którą do tej pory nie było mi jakoś po drodze, a szkoda! 

Ich odżywczy płyn micelarny i tonik 2w1 zrobił na mnie ogromne wrażenie. Zapraszam!



Od producenta:

Delikatny preparat łączy w sobie funkcje płynu micelarnego, skutecznie usuwającego makijaż oraz toniku o działaniu nawilżającym i kojącym. Przeznaczony do każdego rodzaju skóry. Dzięki zawartości oleju rokitnikowegooleju z pestek moreli i lecytyny sojowej, odżywia i pozostawia ochronną warstwę, która zapobiega przesuszeniu skóry. Ekstrakt z nagietka i panthenol łagodzą podrażnienia i przywracają komfort skórze po demakijażu.



Moja opinia:

Płyn znajduje się w 200ml opakowaniu. Zawiera ekstrakt z nagietka i właśnie z jego powodu trochę bałam się zapachu tego kosmetyku. O dziwo tak mi się spodobał, że chętnie skuszę się na kolejne opakowanie tego płynu <3 Natomiast jeśli chodzi o działanie, to naprawdę jestem nim zachwycona. Płyn świetnie zmywał makijaż, był bardzo delikatny dla buzi, nie podrażniał też oczu. Po jego użyciu nie było mowy o jakimkolwiek uczuciu ściągnięcia czy podrażnienia. Jako toniku niestety go nie stosowałam, bo miałam wiele innych kosmetyków tego typu już otwartych. Jednak sądzę, że w tej roli sprawdziłby się równie świetnie. 


Dostępność:
Natura, internetowy sklep Vianek
18,99zł/200ml

12 komentarzy:

  1. Super, że jesteś z niego zadowolona :) Ja z Viankiem styczności jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze wypróbować, dużo dobrego o Vianku słyszałam :)
    Obserwuje
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the product <3

    pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam wersję z fioletową szatą graficzną i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie fioletowa wersja czeka w zapasach i mam nadzieję że też będzie super :)

      Usuń
  5. U mnie płyny Vianka średnio się sprawdzały, ale cieszę się że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ochotę na inne kosmetyki tej firmy, więc mam nadzieję że sprawdzą się równie dobrze jak ten płyn :)

      Usuń
  6. Jakoś ostatnio nie sięgam po kosmetyki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się dopiero zaznajamiam z tą firmą, ale mam ochotę na wypróbowanie czegoś jeszcze od nich :)

      Usuń