Matujący podkład FiX Mat All in One, Revers Cosmetics

22:28:00 Szafa Zapachów 4 Comments

Hej kochani!
W ostatnim czasie moim obowiązkowym kosmetykiem do makijażu był matujący podkład od Revers Cosmetics Fix Mat All in One. Przyznam, że mam co do niego mieszane uczucia, więc jeśli chcecie wiedzieć więcej to zapraszam dalej! 



Od producenta:
Matujący podkład FIX MAT ALL in ONE o wysokim poziomie krycia i przedłużonej trwałości. Lekka nieobciążająca formuła niweluje widoczność wszelkich niedoskonałości, przebarwień i drobnych zmarszczek. Podkład widocznie poprawia wygląd cery mieszanej i tłustej, nadaje jej aksamitne wykończenie oraz jednolity koloryt. Nowoczesna, nasycona pigmentami formuła utrzymuje make-up w nienagannym stanie przez wiele godzin. Efekt krycia można stopniować poprzez aplikację kolejnych warstw podkładu.


Moja opinia:
Podkład znajduje się w bardzo wygodnej w użyciu, 30ml tubce. Zdecydowałam się na przetestowanie koloru Natural Beige w numerze 30. Powiem szczerze, że na początku kolor bardzo mi się podobał, pasował do mojej cery, jednak potem zauważyłam, że dosyć mocno ciemnieje na buzi :/ Niemniej jednak podkład jest bardzo lekki, prawie nie czuć że ma się go na buzi, a także nie podkreśla suchych skórek. Efekt matu, który miał zapewnić podkład w moim odczuciu jest przeciętny. W połowie dnia moja buźka już dosyć mocno się świeciła, jednak mam dosyć tłustą cerę, więc trzeba mieć to na uwadze.



Dostępność:
30ml/10,99zł KLIK
Myślę, że jak na tak niską cenę warto go wypróbować. 

4 komentarze: