Truskawkowe masło do ciała, The Body Shop

18:17:00 Szafa Zapachów 18 Comments

Witajcie!
Pogoda na dworze nie rozpieszcza, więc trzeba się jakoś ratować. Ja żeby poprawić sobie nastrój, po porannym prysznicu użyłam truskawkowego masła do ciała od The Body Shop. Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziło, zapraszam dalej!


Od producenta:

Nasze cudownie owocowe masło do ciała rozpłynie się na Twojej skórze, zapewniając intensywne nawilżenie. Ciesz się jedwabistą, pachnącą truskawkami skórą po każdym użyciu.


Moja opinia:

Masło znajduje się w 200ml opakowaniu. Jego zapach powala! Po odkręceniu wieczka aromat truskawki jest wszędzie. Zapach jest niesamowicie autentyczny i ku mojej uciesze utrzymuje się na ciele przez cały dzień. Konsystencja masełka jest nie do końca typowa jak dla tego typu kosmetyków. Niby jest gęste, ale na ciele łatwo się rozsmarowuje i momentalnie się wchłania. Dodatkowo nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy. Jeśli chodzi o najważniejsze - działanie, to jestem z niego bardzo zadowolona. Masło ładnie wygładza skórę, nawilża ją i sprawia, że jest przyjemna w dotyku. A przede wszystkim masełko wprawia w cudowny nastrój, nawet w tak zimny i pochmurny dzień jak dzisiaj.



Dostępność:
Sklep internetowy, bądź stacjonarny TBS KLIK 200ml/69,90zł

18 komentarzy:

  1. Kuszą mnie masła z tej marki, może się wreszcie na jakieś skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam już ich kilka i naprawdę gorąco je polecam :D

      Usuń
  2. Na taką pogodę takie truskawkowe masło jak znalazł :D Przywoła wspomnienie lata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko w kosmetykach o naturalny zapach truskawki. Wielki plus za to :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki z The Body Shop <3 Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego masełka nie miałam, ale miałam różane i tęsknię za nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam już ich wiele, ale akurat różanego jeszcze nie. Jestem tego masełka bardzo ciekawa :)

      Usuń
  6. Ojoj..ale to musi być fantastyczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wygląda to masełko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham kosmetyki od TBS <3 Mają tak piękne zapachy <3

    OdpowiedzUsuń