Zmysłowy olejek do prysznic - kokos, Yves Rocher

11:35:00 Szafa Zapachów 18 Comments

Hej kochani!
Dziś przychodzę do Was z recenzją świetnego kosmetyku, który odkryłam dzięki firmie Yves Rocher. Mowa tu o kokosowym olejku pod prysznic. Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdził? Zapraszam dalej!


Od producenta:
Olejek pod prysznic o działaniu odżywczym. Aksamitna konsystencja na skórze zmienia się w mleczną pianę. 





Moja opinia:
Olejek znajduje się w 200ml opakowaniu. Bardzo łatwo jest je otworzyć, zatyczka nie zacina się. Zapach olejku jest cudowny - egzotyczny, intensywny kokos. Coś pięknego! Dodatkowo aromat utrzymuje się na skórze przez długi czas, co dla mnie jest ogromnym plusem. Konsystencja kosmetyku jest bardzo ciekawa - oleista, jednak po kontakcie z wodą olejek tworzy delikatną pianę. Bardzo przyjemnie się go używa, świetnie odpręża, relaksuje i niesamowicie nawilża skórę. Gorąco polecam!



Dostępność:
Yves Rocher 200ml/ok 13zł

18 komentarzy:

  1. Kocham kosmetyki pachnące kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama bardzo lubię ich produkty i czasami sięgam, tego chyba nie używałam ale może to zmienię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kokosowe kosmetyki! A tu jeszcze olejek pod prysznic. Będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kokos w każdym kosmetyku automatycznie zachęca mnie do wypróbowania kosmetyku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno już nie robiłam zakupów YR, ale kokos nigdy mnie tam do siebie nie przyciągał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YR ma wiele pięknym zapachów wśród swoich kosmetyków, na pewno znajdziesz coś dla siebie :)

      Usuń