Zapach idealny na wielkanocny stół - Tulips od Yankee Candle

19:44:00 Szafa Zapachów 5 Comments

Hej kochani!
Ostatnio zastanawiałam się jaki zapach będzie najodpowiedniejszy na świąteczne dni, tak żeby poczuć atmosferę świąt ale też żeby zapach był lekki i niemęczący. Ostatecznie wybrałam sampler Tulips, który przepięknie pachnie tulipanami <3 Nawet nie wiecie jak się cieszę, że go dorwałam, bo to limitka i naprawdę trudno ją dostać w sklepie. Dziś zapraszam Was na jego recenzję!


Od producenta:
Tak naturalnie czysty i jasny zapach tulipanów to kwintesencja radosnego, wiosennego poranka.



Moja opinia:
Na początku muszę powiedzieć, że nie przepadam za samplerami, wolę raczej woski. Głównie dlatego, że samplery mają dla mnie za słabą moc. Jednak kupując ten zapach nie miałam za dużego wyboru, więc świeczkę łamałam na małe kawałki i paliłam w kominku jak zwykły wosk - wtedy moc była idealna. Jeśli chodzi o zapach to jest on po prostu przepiękny <3 Niesamowicie delikatna kompozycja kwiatowa. Czuć w niej odrobinę świeżości, porannej rosy, tak jakby kwiaty zostały dopiero co ścięte. Zapach jest bardzo delikatny i na pewno nie spowoduje bólu głowy. Moim zdaniem ideał na wielkanocny stół :)



Dostępność: Goodies 
50g/ok 9zł

5 komentarzy:

  1. Ja już yc kupuję jedynie stacjonarnie po powąchaniu (choć czasami zapach na sucho jest ok, ale po rozpaleniu już tak pięknie nie jest). Może kiedyś dane mi będzie go powąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też raczej wolę najpierw poznać zapach ale czasami zdarza się, że tak mnie zaintryguje zapach, że kupuję go w ciemno :D

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ten zapach, lubię takie delikatne kwiatowe aromaty :)

    OdpowiedzUsuń