Przytulna chatka, czyli Cozy cabin Kringle Candle

17:10:00 Szafa Zapachów 4 Comments

Hej kochani!
Na dworze dziś pięknie i słonecznie, a u mnie w domu wciąż królują zimowe zapachy:p Dzisiejszy dzień spędzam z zapachem Cozy Cabin, na którego recenzję Was zapraszam!



Od producenta:
Poczuj aromat żaru z kominka, górskiego powietrza, rozgrzanego drewna i ziół. 



Moja opinia:
Gdy zobaczyłam ten wosk od razu pomyślałam, że będzie idealny na mroźne, zimowe wieczory. Tak naprawdę etykieta mówi wszystko o tym zapachu! Po jego odpaleniu czułam jakbym przeniosła się w góry, gdzie ciepło kominka mnie ogrzewa, a mroźne powietrze wieje gdzieś na zewnątrz.
Zapach jest bardzo mocny i zarazem ostry. Aromat dymu i drewna z kominka gra tu główną rolę. Dalej wyczuwam taki mroźny akcent, troszkę jakby ostrego, górskiego powietrza. Dla mnie zapach jest śliczny, jednak po dłuższej chwili trochę męczący. Moim zdaniem fajnie jest go zapalić od czasu do czasu, a nie codziennie, bo może spowodować ból głowy.


Dostępność: Goodies
35g/12zł

4 komentarze:

  1. Obawiam się, że szybko rozbolałaby mnie od niego głowa. Niestety mam do tego tendencję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest niestety mocny, więc trzeba uważać na jego ilość w kominku :/

      Usuń