Lanaline, świat świec naturalnych

19:46:00 Szafa Zapachów 13 Comments

Witajcie!
Dzisiejszy post powinien przypaść do gustu świecomaniaczkom i nie tylko :D Chciałam Wam przedstawić całkiem nową, zapachową markę na rynku, jaką jest firma Lanaline. Jest to mała, rodzinna firma produkująca świece zapachowe: sojowe i palmowe. W ich ofercie możemy również znaleźć woski zapachowe. Jakiś czas temu w moje ręce wpadła świeca sojowa o zapachu zielonej herbaty, świeca z wosku palmowego o zapachu frezji oraz kilka sztuk wosków: czekoladowe, kokosowo-waniliowe oraz truskawkowe. Zapraszam na recenzję!



Świeca sojowa o zapachu zielonej herbaty



Nigdy nie miałam styczności ze świecami sojowymi, więc byłam ich bardzo ciekawa, głównie ich tempa palenia i wydajności. Muszę Wam powiedzieć, ze jestem pod jej wielkim wrażeniem! Palę ją już od dłuższego czasu, zazwyczaj przez ok 2-3 godziny, a jej prawie nie ubywa! Świeca pali się bardzo równomiernie, a przy odpowiednim czasie palenia (2-3h) nie tworzy się tzw.tunel. Bardzo duże wrażenie wywarła na mnie też część wizualna. Świeca znajduje się w naprawdę eleganckim, czarnym naczyniu. Bardzo lubię ją palić w salonie, bo wtedy wygląda to naprawdę luksusowo. Dodatkowo w trakcie palenia przez czarne szkło można się dopatrzeć prześwitującego płomienia, więc mamy kontrolę ile zostało nam jeszcze świecy. Jeśli chodzi o zapach to jest on naprawdę intensywny, jednak niemęczący. Specjalnie wybrałam sobie zapach zielonej herbaty, żeby wpuścić trochę świeżości do domu i tak też się stało!

Dostępność: KLIK 46,75zł


Świeca z wosku palmowego o zapachu frezji


W przypadku świecy z wosku palmowego opakowanie jest już troszkę prostsze i mniej eleganckie. Niestety świeca dotarła do mnie z małym defektem, jaki widzicie na zdjęciu, jednak nie przeszkodziło mi to w jej używaniu :) Porównując ją do jej poprzednika świeca wypala się bardzo szybko i starcza na krótko. Jej zapach był bardzo przyjemny, jednak nie były to 100% frezje. Powiedziałbym, że był to bardziej bukiet świeżo zerwanych kwiatów.

Dostępność: KLIK 20zł


Woski zapachowe: czekolada, kokosowa wanilia oraz truskawkowy sorbet


Od Firmy Lanaline oprócz świec otrzymałam również dwa rodzaje wosków palmowych (czekolada, kokosowa wanilia) oraz jeden sojowy (truskawkowy sorbet). Bardzo podoba mi się ich kształt oraz to że wielkość każdego wosku jest idealnie wyliczona aby zapach za bardzo nie dusił i nie powodował bólu głowy. Spośród tych trzech zapachów najbardziej przypadła mi do gustu kokosowa wanilia, której bałam się najbardziej. Zapach nie jest męczący, a nawet świetnie odpręża! Następny na podium staje truskawkowy sorbet - świeży, owocowy, lekko kwaśny zapach. Na trzecim miejscu ustawiłabym czekoladę, ponieważ wyczuwałam w niej taką słodką nutę miodu, której bardzo nie lubię . Koszt jednej kostki to 2,50zł! Moim zdaniem cena jest świetna, dodatkowo że taką jedną sztukę można palić do 3 razy i wciąż czujemy jej intensywny zapach.

Dostępność: KLIK 2,50zł




Podsumowując, firma Lanaline bardzo przypadła mi do gustu, a głównie ich świece sojowe i woski zapachowe! W swoim asortymencie mają naprawdę dużo zapachów, więc myślę że każdy znajdzie coś dla siebie :)

13 komentarzy: