Avon Attraction - perfumy idealne dla każdej kobiety

18:55:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Hej kochani!
Jak każda kobieta uwielbiam perfumy. Lubię mieć spory wybór w zapachach i sięgać po nie w zależności od mojego humoru. I w taki o to sposób moja kolekcja wynosi ok 30 sztuk :D Dziś chciałam się z Wami podzielić moją opinią na temat wody perfumowanej Avon Attraction for Her. Zapraszam!



Od producenta:
Avon Attraction dla niej to porywający trwały zapach, który zbliży was do siebie kuszącą nutą wytrawnych jeżyn, zniewalającym akordem piżma i waniliowym akcentem ambry. 

Kategoria: Drzewno-owocowa.
Nuty zapachowe:jeżyny, akordy piżmowe, ambra waniliowa.



Moja opinia:
Na ten zapach miałam ochotę już od dłuższego czasu, więc gdy zobaczyłam go w fajnej promocji od razu go kupiłam. Perfumy znajdują się w 30ml buteleczce, którą spokojnie mogę nosić ze sobą w torebce. Atomizer działa bez zarzutu. Jeśli chodzi o zapach to w mojej ocenie jest przepiękny! Ma niesamowitą głębie, jest bardzo zmysłowy i kuszący. Na pierwszy ogień idzie jeżyna i piżmo, a po jakimś czasie dołącza się wanilia. Całość komponuje się przepięknie. Ja używam tych perfum na co dzień, jednak spokojnie mogłabym powiedzieć, że pasują idealnie na wieczorne wyjścia. Zapach jest pełen klasy i elegancji.



30ml/30zł
Dostępność: Avon

6 komentarzy: