Kąpiel z kosmetykami od Farmasi

17:59:00 Szafa Zapachów 2 Comments

Hej kochani!
Dziś zapraszam Was na recenzję kosmetyków mało znanej firmy, jaką jest Farmasi. Jest to firma działająca na podobnych zasadach jak Avon czy Oriflame, a więc zakupy można robić poprzez ich katalog. Ja skusiłam się u nich na kilka kosmetyków, które dziś dla Was zrecenzuję. Zapraszam!


Oliwkowy szampon do włosów


Szampon mieści się w 360 ml butelce. Bardzo podoba mi się jego opakowanie, które jest proste, ładne i praktycznie przeźroczyste. Szczerze mówiąc nie wiedziałam czego się po tym kosmetyku spodziewać, więc jakie było moje zdziwienie już po pierwszym jego użyciu! Szampon sprawdził się u mnie fenomenalnie! Robił mnóstwo piany, przy czym był bardzo wydajny i gęsty. Wspaniale oczyszczał włosy, ładnie odbijał je od nasady, a do tego nadawał im pięknego blasku i gładkości. Dawno nie miałam tak ładnych włosów po jakimkolwiek szamponie. Warto też wspomnieć o jego przyjemnym, oliwkowym zapachu, który nie był zbyt nachalny, ale utrzymywał się przez jakiś czas na włosach. Koszt takiego kosmetyku to 23zł - trochę dużo, jednak efekt jaki po sobie zostawił rekompensował wszystko <3 

Płyn do kąpieli Pure Powder


Płyn mieści się w 500 ml opakowaniu. Ma bardzo ładną szatę graficzną i całkiem poręczną butelkę. Płyn ma kremowy kolor i dosyć gęstą konsystencję. Najważniejsze jest to, że robi mnóstwo piany i pięknie pachnie. Jego zapach jest trudny do opisania - jest pudrowy, delikatny ale i kwiatowy. Niesamowicie odpręża i uspokaja. Jedyny minus jaki w nim znajduję to cena - około 25zł za butelkę.

Żel pod prysznic Grace&Flora


Żel mieści się w 360 ml butelce. Ma piękne, czerwone opakowanie które dodaje mu elegancji. Żel jest przeźroczysty, jednak całkiem gęsty, a co za tym idzie wydajny. Bardzo ładnie się pieni, dobrze myje i nie podrażnia skóry. Jednak najlepszy jest jego zapach. Dla mnie ten kosmetyk pachnie luksusowo. Czuć tu  kwiatowo-owocową mieszankę: grejpfruta, mandarynki, bzu i magnolii. Całość daje świetny efekt końcowy, który całkiem długo jest wyczuwalny na skórze. Cena takiego żelu to 23zł.



A na koniec jeszcze kilka słów na temat kremu do rąk z tej samej linii zapachowej, co żel powyżej. Kremik mieści się w 75 ml tubce. Ma biały kolor i całkiem lekką konsystencję. Dosyć szybko się wchłania, ładnie nawilża jednak nie na długo. Jest to raczej taki kosmetyk, który ładnie pachnie, a działanie ma średnie :/

Znacie kosmetyki firmy Farmasi?

2 komentarze:

  1. markę kojarzę ale nigdy nic od nich nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo trochę trudno jest się do niej dostać, jednak kosmetyki ma super <3

      Usuń