Kosmetyki z wit C od Garnier

17:59:00 Szafa Zapachów 8 Comments

Hej kochani!
Od kilku miesięcy powoli zakochuję się w kosmetykach z witaminą C. Autentycznie zauważam ich świetne działanie na moją cerę! Dlatego dziś przychodzę do Was z recenzją mojego ulubionego duetu ostatniego miesiąca, który udało mi się wygrać na wizaż.pl, a jest to duet od Garnier <3


Rozświetlający krem pod oczy 


Nasz pierwszy krem pod oczy z silnie skoncentrowaną 4% FORMUŁĄ [NIACYNAMID + KOFEINA + WITAMINA Cg + PUDER BANANOWY], aby redukować oznaki zmęczenie, cienie pod oczami i drobne linie dla świeżego, wypoczętego wyglądu skóry. Klinicznie potwierdzona skuteczność: Redukcja 8 oznak zmęczenia skóry. Dedykowany zmęczonej, matowej skórze pod oczami. Przetestowany na każdym odcieniu skóry.

Krem mieści się w 15 ml tubce. Bardzo podoba mi się jego grafika i wygląd całego opakowania. Krem jest kompletnie bezzapachowy, a szkoda, bo ma tak piękny pomarańczowy kolor, że aż by się chciało żeby pachniał soczystą pomarańczą. Krem całkiem szybko się wchłania. Jest całkiem wydajny, bo starczył mi na lekko ponad miesiąc codziennego stosowania. Kremik przede wszystkim cudownie rozświetlił moje okolice pod oczami <3 Super nawilżał i niwelował wszelkie oznaki zmęczenia. Nic, a nic mnie nie podrażnił, nie powodował uczucia ściągnięcia, więc super! <3

Serum na przebarwienia 


Serum zapewnia efekt gładkiej, ujednoliconej cery, pełnej zdrowego blasku, wyraźnie zmniejszając przebarwienia i wyrównując koloryt.

Serum znajduje się w 30 ml, szklanym opakowaniu z pipetką. Ma mleczny kolor i też taką lekko mleczną konsystencję. Ma bardzo przyjemny, delikatny zapach. Serum stosuję codziennie rano i wieczorem pod krem do twarzy. Szybko się wchłania i super dogaduje z każdym kremem do twarzy. Jest to dla mnie jedno z lepszych serów do twarzy jakie kiedykolwiek stosowałam, bo na prawdę widzę świetne efekty po jego stosowaniu! Serum super ujednolica koloryt cery, wygładza ją i dodaje zdrowego blasku. Dodatkowo zapewnia fajne uczucie nawilżenia <3 Jeśli chodzi o wydajność to taka buteleczka starczyła mi na ok miesiąc stosowania, więc nie jest źle. 

Lubicie kosmetyki z witaminą C?

8 komentarzy:

  1. Lubię kosmetyki z witaminą C, ale nie wszystkie zdają egzamin. Garniera odstawiłam po kilku użyciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam to serum, dla mnie też jedno z lepszych! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham witaminę C, a to serum z Garnier jest boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham to serum! jest najlepsze!! mega ciekawa jestem tego pod oczy!

    OdpowiedzUsuń