White Tree - poznaję markę

20:11:00 Szafa Zapachów 2 Comments

Hej kochani!
Od niedawna testuję kosmetyki marki White Tree. Jest to firma, która produkuje wspaniałe, naturalne kosmetyki i gdyby nie to, że dostałam je w prezencie urodzinowym to nie wiem czy bym sama na nie trafiła. Zapraszam na recenzję kilku z nich!


Puder do kąpieli Hiszpańska Pomarańcza


Puder mieści się w 100 g opakowaniu. Ma śliczny, pomarańczowy kolor i taki sam zapach. Jest on bardzo soczysty i słodki. Puder bardzo szybko rozpuszcza się w wodzie, lekko ją barwi, jednak nie robi żadnej piany. Po takiej kąpieli moja skóra jest porządnie nawilżona i wygładzona. 

Antycellulitowy peeling cukrowy do ciała


Peeling mieści się w 120 ml, szklanym słoiczku. Opakowanie jest bardzo minimalistyczne, jednak bardzo mi się to podoba. Peeling jest bardzo zbity, dzięki czemu zyskuje na wydajności. Wspaniale masuje i złuszcza martwy naskórek. A do tego jak pachnie <3 Mieszanka magnolii i gruszki daje niesamowicie eleganckie i perfumowane połączenie. Uwielbiam ten zapach <3 Dodatkowo kosmetyk delikatnie natłuszcza skórę, więc nie zawsze po jego użyciu stosuję balsam do ciała. 


Serce do kąpieli  Mleko&Płatki Róż


To serce to mój hit! Jest ono naprawdę duże, więc spokojnie starcza na dwie kąpiele. Serce pięknie musuje w wodzie, a płatki róż unoszą się w wodzie. Kula zawiera bardzo dużo olejów przez co bardzo mocno natłuszcza skórę, a więc żaden balsam już nie jest potrzebny, tak jak w przypadku peelingu. Sam zapach tego serduszka jest obłędny, mydlany, przypomina serię z Organique Mleko. 

Masło do twarzy i ciała z 24K złotem wanilia&jaśmin


Kosmetyk mieści się w 20g saszetce, ponieważ jest to próbka ale jak widać całkiem spora. Masełko jest bardzo gęste i tłuste, więc takie opakowanie starczyło mi na 3 użycia. Ma ono bardzo mocny, intensywny i wieczorowy zapach: waniliowo jaśminowy. Masełko bardzo długo się wchłania, więc lepiej stosować je wieczorem. Świetnie nawilża i wygładza skórę. A, ale najważniejsze! Zawiera ono sporo drobinek złota, które pięknie mienią się na skórze, dlatego uważam, że jest to świetny kosmetyk na jakieś większe wyjścia. 

Tonik do twarzy Woda Lodowcowa


Tonik mieści się w 50 ml, szklanej buteleczce. Niestety on kompletnie nie przypadł mi do gustu. Mimo, że miał to być kosmetyk bezzapachowy miał on bardzo nieprzyjemny zapach :/ Dodatkowo pozostawiał on tłustą warstwę na twarzy, co bardzo mnie zdziwiło, bo nigdy nie miałam takiego toniku. Co do działania to ciężko mi coś powiedzieć, ponieważ ta tłusta warstwa była dla mnie na tyle uciążliwa, że musiałam potem  przecierać twarz innym tonikiem.

Znacie tą firmę?

2 komentarze: