Produkty do pielęgnacji i makijażu cery, Farmasi

20:41:00 Szafa Zapachów 6 Comments

Witajcie!
Bardzo lubię poznawać nowe marki kosmetyczne i zawsze chętnie po nie sięgam. Tym razem padło na firmę Farmasi, którą poznałam dzięki portalowi DressCloud. W moje ręce wpadł krem do twarzy z aloesem oraz krem BB. Jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziły? Zapraszam dalej!



Krem do twarzy z aloesem Dr. C. Tuna


Wzbogacony o oliwę z oliwek tworzy naturalną barierę ochronną przed czynnikami zewnętrznymi. Przywraca naturalne nawilżenie skóry. Podczas gdy twoja bariera skórna jest stymulowana, jest również chroniona przed potencjalnymi uszkodzeniami zewnętrznymi. Dlatego twoja skóra staje się gładsza, bardziej miękka i zdrowsza. Wszystkie produkty z serii aloesowej zawierają organiczny i zatwierdzony przez Ecocert aloes w dużych ilościach, zapewniając nawilżenie skóry.

Powiem Wam, że na samym początku podchodziłam do tego kremu sceptycznie. Jednak jakie było moje zaskoczenie, gdy zobaczyłam na własnej skórze jego wspaniałe działanie. Ale od początku. Krem znajduje się w 50ml tubce. Jest ona poręczna i zmieści się do każdej kosmetyczki. Kosmetyk już na samym wstępie zachwycił mnie swoim ślicznym, aloesowym zapachem. Jest on bardzo delikatny, subtelny i lekko słodki. Krem ma idealną, typową dla kremów do twarzy konsystencję. Nie jest za rzadka ani za gęsta. Bardzo szybko się wchłania i nie bieli. Krem wspaniale sprawdza się pod makijaż. Nie powoduje rolowania się podkładu i ładnie z nim współgra. Krem świetnie wygładza i nawilża. Ale nie tak zwyczajnie! Efekt nawilżenie jest po prostu fenomenalny. Moja buzia po jego użyciu jest tak miękka i gładka, że aż szok! W lecie było to dla mnie zbawienne, ponieważ słońce nieźle wysuszało mi cerę i wtedy krem świetnie koił i nawilżał. Czasami stosuję go też na noc i jak dla mnie świetnie się sprawdza także w tej roli. 

50ml/34,99zł



Krem BB


Ujednolica koloryt skóry, nawilżając ją i maskując niedoskonałości. Nadaje skórze świeży i naturalny wygląd. Zawiera oejek makadamia, witaminę B3, wyciąg z owsa, proteina jedwabiu, kolagen, olejek arganowy, witaminę C i SPF 15.

Krem BB znajduje się w 50ml tubce. Do wyboru mamy cztery odcienie. W moje ręce wpadł akurat Light to Medium 02. Niestety okazał się dla mnie trochę za ciemny i mieszam go z jaśniejszym podkładem :/ A zaznaczę, że ogólnie mam cerę oliwkową i aktualnie jestem całkiem mocno opalona. Jednak powiem Wam jak się u mnie sprawuje samodzielnie na twarzy bez podkładu. Krem ładnie się rozprowadza i bardzo szybko się wchłania. Jak dla mnie troszkę za mocno podkreśla suche skórki i pory. Niemniej jednak jak na krem BB świetnie trzyma się na buzi przez cały dzień i nie powoduje błyszczenia, jak to zazwyczaj jest w przypadku innych kremów BB. Świetnie matuje i nie wysusza. Dodatkowo ma śliczny, słodki zapach, który znacznie uprzyjemnia jego stosowanie. 

50ml/34,99zł




Podsumowując, jestem naprawdę zadowolona z kosmetyków firmy Farmasi. Oba kosmetyki bardzo przypadły mojej cerze do gustu i autentycznie widzę dzięki nim poprawę jej kondycji.

6 komentarzy: