Pielęgnacja jamy ustnej z Beauty Formulas

19:37:00 Szafa Zapachów 7 Comments

Hej kochani!
Ostatnio pisałam Wam na temat kosmetyków do pielęgnacji twarzy od Beauty Formulas. Dziś będzie o ich produktach do pielęgnacji jamy ustnej, a uwierzcie mi mają naprawdę bogaty asortyment w tej kategorii. Zapraszam!


Krok 1 - Szczoteczki podróżne Active



Beauty Formulas ma w swojej ofercie naprawdę ciekawe produkty. W moje ręce wpadł m.in. zestaw podróżnych szczotek do zębów. Szczoteczki mają średnią twardość (medium). W zestawie znajdziemy coś dla niego i dla niej - szczoteczkę w kolorze różowym i niebieskim. Obie się składają, dzięki czemu są świetne na wyjazdy, ponieważ zajmują naprawdę mało miejsca. Szczoteczki mają małe główki, jednak bardzo dobrze myją zęby i nie podrażniają dziąseł. Dla mnie bomba.



Krok 2 - Płyn do płukania jamy ustnej z fluorem


Płyn do płukania jamy ustnej znajduje się w 500ml opakowaniu. Ma bardzo przyjemny, miętowy smak. Nie jest ostry, nie podrażnia. Płyn świetnie odświeża, i działa bakteriobójczo. Używam go codziennie, po każdym szczotkowaniu zębów i dzięki niemu mam pewność, że moje zęby mają dobrą ochronę przed kamieniem bądź próchnicą. 

Krok 3 - Taśma dentystyczna miętowa, woskowana


Taśma to taki rodzaj nici dentystycznych. Od nici różni się jedynie tym, że jest bardziej płaska. Ma bardzo porządne opakowanie, łatwo się je otwiera. Taśma ma przyjemny, miętowy smak. Co tu dużo mówić - bardzo dobrze czyści przestrzenie międzyzębowe, nie podrażnia dziąseł i świetnie odświeża.


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z produktów do higieny ustnej od Beauty Fomulas. Ich produkty naprawdę dobrze się sprawdzają :)


Wszystkie kosmetyki dostępne są m.in. w drogerii Super-Pharm. Ich koszt waha się w granicach 10zł.


Używacie ich produktów do higieny jamy ustnej?

7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ma bardzo dobre produkty, warto się jej bliżej przyjrzeć :)

      Usuń
  2. Chciałabym taką taśmę, teraz mam nitkę, ale bez żadnego zapachu ani smaku :( Nie miałam też nigdy składanej szczoteczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gorąco polecam ci taśmę tej firmy, jest super :D

      Usuń
  3. Z tej nie... Ale bardzo potrzebne produktu do pielęgnacji jamy ustnej

    OdpowiedzUsuń
  4. Solidny zestaw, ja bardzo przykładam się do codziennej higieny. Mam też sprawdzonego dentystę. Gabinet https://dentistica.pl to świetne miejsce!

    OdpowiedzUsuń