Koreańska pielęgnacja z Borntree + rabat na zakupy

21:56:00 Szafa Zapachów 10 Comments


Hej kochani!
Ostatnio o koreańskiej pielęgnacji robi się coraz głośniej. W księgarniach możemy kupić książki na ten temat, w drogeriach dostaniemy mnóstwo kosmetyków poświęconych właśnie tej dziedzinie. Nie ukrywam, że i ja zainteresowałam się tym tematem i z wielką chęcią jakiś czas temu wzięłam udział w spotkaniu KBeauty Show, poświęconemu właśnie koreańskiej pielęgnacji. Z eventu do domu wróciłam z kilkoma upominkami od Korean Unicorn. W paczce znalazłam trzy, świetne kosmetyki marki Borntree o których dziś chciałabym Wam troszkę opowiedzieć. Zapraszam!



Serum wygładzające Gold Milk 
Jedyne takie serum ,które zawiera połączenie mleka koziego, oślego i tłuszczu końskiego. Pozostawia skórę nawilżoną i odżywioną oraz uzupełnioną w niezbędne proteiny.
Cienką warstwę serum nałóż na skórę twarzy i szyi i wklepuj opuszkami palców. Najlepsze efekty widoczne po zastosowaniu na lekko wilgotną skórę. Do każdego rodzaju cery.

Serum otrzymujemy w plastikowej butelce z pompką o pojemności 200ml. Muszę przyznać, że jego pojemność jest dla mnie ogromna i na pewno starczy mi na długi czas stosowania. Na wklepanie go w całą twarz i szyję zazwyczaj potrzebuję dwóch takich pompek. Serum ma dosyć rzadką i lejącą konsystencję, jednak dzięki temu bardzo szybko się wchłania. Ma lekko słodki zapach, jednak moim zdaniem jest ledwo wyczuwalny. Jeśli chodzi o działanie to jestem z niego bardzo zadowolona. Bardzo ładnie wygładza i nawilża buzię. 
Świetnie też współgra z kremem przeciwsłonecznym tej firmy.

200ml/99zł KLIK 



Krem przeciwsłoneczny Sunblocker Berry Essence SPF50/PA+++
Bogaty w witaminy krem przeciwsłoneczny, który nie tylko zapewnia podwójną ochronę przed promieniami UV A i UV B, ale także silnie nawilża i odżywia skórę. Szybko się wchłania, nie pozostawia uczucia lepkości i cudownie pachnie.

Cienką warstwę kremu nałóż na skórę twarzy i szyi i wklepuj opuszkami palców. Najlepsze efekty widoczne po zastosowaniu na lekko wilgotną skórę. Do każdego rodzaju cery.


Krem znajduje się w 50ml opakowaniu o całkiem ładnej szacie graficznej. Z racji że jest to krem przeciwsłoneczny ma on dosyć gęstą konsystencję, jednak całkiem szybko się wchłania. Nie pozostawia białych smug na buzi, co naprawdę działa na jego korzyść. Przez jakiś czas stosowałam go pod podkład, jednak moim zdaniem jest na to za ciężki i potem twarz zbyt mocno się świeciła. Na pewno przyjemnie nawilża buzie i skutecznie chroni ją przed promieniami słonecznymi. 
Warto tu również wspomnieć o jego przepięknym, owocowym zapachu, który znacznie uprzyjemnia jego aplikację.

50ml/79zł KLIK




Mleczny krem Gold Milk Steam

Dbaj o nawilżenie swojej skóry tak, jak robiła to Cleopatra! Odżywczy krem zawiera  selen, kwasy Omega 3 i 6, a także kompleks składników z mleka koziego i oślego. Tłuszcz koński, ułatwia skórze absorpcję składników odżywczych  i zwalcza wolne rodniki. Krem zapewnia głębokie nawilżenie  i wygładzenie skóry. Delikatnie  pachnie i szybko się wchłania. Jest bardzo wydajny, a dzięki dużemu opakowaniu będziesz mogła się nim cieszyć jeszcze dłużej. Możesz też podzielić się nim z całą rodziną. 

Krem znajduje się w 200ml słoiczku. Ma bardzo bogatą konsystencję, mogłabym go porównać do masła do ciała, jednak ładnie rozsmarowuje się po ciele i całkiem szybko się wchłania. Z początku myślałam, że jest to bezzapachowy kosmetyk, jednak gdy wytężyłam węch to poczułam przesłodki, mleczny zapach. Jest on naprawdę subtelny, więc myślę że będzie idealny dla osób które nie przepadają za mocnymi aromatami kosmetyków. Stosowałam go zarówno do ciała jak i na twarz. 
Krem świetnie nawilżał i wygładzał skórę. Bardzo fajnie sprawdził się jako baza pod makijaż. Dodatkowo bardzo polubiły go moje dłonie - naprawdę świetnie je nawilża. Moim zdaniem jest to świetny krem uniwersalny dla całej rodziny :)

200ml/129zł KLIK



Jeśli zainteresowały Was któreś z wyżej opisanych kosmetyków, lub chcielibyście wypróbować coś innego z oferty sklepu Korean Unicorn to mam dla Was świetną wiadomość! Wspólnie ze sklepem przygotowaliśmy dla Was 20% rabat na zakupy, który ważny jest do końca kwietnia (nie dotyczy produktów objętych promocją). 
Żeby z niego skorzystać wystarczy być zarejestrowanym klientem w sklepie i podczas dokonywania zakupów wpisać kod: COSMA_TICS
Link do sklepu: KLIK


10 komentarzy:

  1. Ostatnio sporo czytam o tej marce. Powoli muszę kupić nowy krem z wysokim spf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie bardzo polecam ten z Borntree :D Bardzo fajnie się u mnie spisuje :)

      Usuń
  2. Ostatnio pojawia się na blogach wiele recenzji kosmetyków tej marki. Może sama się na coś skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakaś nowa marka? Zupełnie jej nie kojarzę, ale opakowania prezentują sie nieźle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz jakiś czas jest na rynku, polecam coś z niej wypróbować :D Super kosmetyki :)

      Usuń
  4. Przyglądam się kosmetykom tej marki i myślę, że jak troche odkopię się z zapasów - na pewno po coś sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma ma bardzo fajne kosmetyki w swojej ofercie, warto coś wypróbować :D

      Usuń
  5. U mnie koreańska pielęgnacja się jakoś nie sprawdza ;/

    OdpowiedzUsuń