Rewitalizujący szampon z marokańskim olejem arganowym, Organix

14:46:00 Szafa Zapachów 12 Comments

Hej kochani!
Dziś przygotowałam dla Was recenzję szamponu firmy Organix. Kiedyś miałam już okazję testować produkty tej marki i byłam nimi zachwycona. Jesteście ciekawi jak sprawdził się u mnie ich kolejny kosmetyk? Zapraszam!


Od producenta:
Szampon z kolekcji Moroccan Argan Oil oparty na bazie składników aktywnych. Zawarty w szamponie olej arganowy wnika w ich strukturę, nawilża, przywraca połysk, zapewnia miękkość i wzmacnia. Ponadto wygładza powierzchnię włosa, zapobiega puszeniu oraz chroni przed szkodliwym działaniem wysokiej temperatury oraz promieni UV.




Moja opinia:
Na ten szampon skusiłam się po wcześniejszym wypróbowaniu serii z brazylijską keratyną, w której się zakochałam <RECENZJA> Cudownie zadziałała na moje włosy, więc postanowiłam przetestować kolejny kosmetyk firmy Organix. Tym razem padło na szampon z marokańskim olejkiem arganowym. Mieści się on w 385ml opakowaniu, co uważam za całkiem sporą pojemność. Szampon ma bardzo gęstą konsystencję, więc wygrywa tu na wydajności. Ma całkiem przyjemny zapach, jednak nie tak piękny jak wersja keratynowa :D Bardzo mocno się pieni, ładnie myje włosy i nie obciąża ich. Niestety efekt końcowy po systematycznym stosowaniu mnie nie zadowolił. Moje włosy stały się matowe, straciły życie i blask. Nie mogę powiedzieć, że szampon nie nawilżał, ale włosy po jego użyciu kiepsko się prezentowały. Za taką cenę spodziewałam się czegoś lepszego.


Dostępność: Rossmann, inne drogerie
385ml/35,99zł

12 komentarzy:

  1. Cena dość wysoka, szkoda że włosy stały się matowe i straciły blask :/

    OdpowiedzUsuń
  2. No szkoda,za taką cene człowiek oczekuje więcej

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam szampon i odżywkę i mam bardzo podobne spostrzeżenia. Ale - tak działają na mnie WSZYSTKIE kosmetyki z zawartością oleju arganowego, więc przypuszczam, że moje włosy się z nim po prostu nie lubią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już stosowałam różne szampony z olejem arganowym i żaden nie dał tak kiepskich efektów jak ten :/

      Usuń
  4. Perlisty szampon wywołuje u mnie łupież ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusiły mnie te kosmetyki, ale jakoś nigdy nie było mi z nimi po drodze...i jak czytam - nic nei straciłam. Wiem, że mogę sobie odpuścić ich zakup.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej konkretnej serii nie polecam, ale z brazylijską keratyną była świetna :D

      Usuń
  6. Raz chyba próbowałam u córki i nie byłam zachwycona efektem :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Za taką cenę to można by się spodziewać lepszych efektów...

    OdpowiedzUsuń
  8. ne rzeczywiście sa drogie, więc też bym się spodziewała wow ;D

    OdpowiedzUsuń